Quote from Funbeat user on 20 May 2011, 22:04Njuter av Sandra Mosh mixande o pumpande bas
Njuter av Sandra Mosh mixande o pumpande bas
Quote from Funbeat user on 20 May 2011, 22:21ja, lycka till alla ni som ska springa göteborgsvarvet
ja, lycka till alla ni som ska springa göteborgsvarvet
Quote from Funbeat user on 21 May 2011, 01:53Jobbade och kom hem nu. I stan denna helg är det Göteborgsvarv, demonstrationer, en för och en emot den nya moskén, läkarkongress. Mååååånga av dessa (dock ej demonstranterna) har använt mina tjänster ikväll och det blir en lång sovmorgon på lördag.
Jobbade och kom hem nu. I stan denna helg är det Göteborgsvarv, demonstrationer, en för och en emot den nya moskén, läkarkongress. Mååååånga av dessa (dock ej demonstranterna) har använt mina tjänster ikväll och det blir en lång sovmorgon på lördag.
Quote from Funbeat user on 21 May 2011, 15:59Linda: Frivilligt tittande på Eurovision i efterskott?!? BILD:http://www.freesmileys.org/smileys/smiley-shocked017.gif
Linda: Frivilligt tittande på Eurovision i efterskott?!? BILD:http://www.freesmileys.org/smileys/smiley-shocked017.gif
Quote from Funbeat user on 21 May 2011, 16:45Jessie: Ja? Jag måste ju se det för att kunna ha en åsikt. Dessutom går det ju att snabbspola 😉
Jessie: Ja? Jag måste ju se det för att kunna ha en åsikt. Dessutom går det ju att snabbspola 😉
Quote from Funbeat user on 23 May 2011, 23:18Jag vet vad jag gör på fredag, väntar på lördagens lilla gatlopp i Kungliga Huvudstaden. Pastaladdning med en öl till 🙂
Jag vet vad jag gör på fredag, väntar på lördagens lilla gatlopp i Kungliga Huvudstaden. Pastaladdning med en öl till 🙂
Quote from Funbeat user on 23 May 2011, 23:22Jag jobbar kväll 🙁
Får cykla i solsken (H) förhoppningsvis 😉
Jag jobbar kväll 🙁
Får cykla i solsken (H) förhoppningsvis 😉
Quote from Funbeat user on 24 May 2011, 19:23Jobbar också kväll .... hatar fortafarande aska......
Jobbar också kväll .... hatar fortafarande aska......
Quote from Funbeat user on 24 May 2011, 19:38Ann-Sofie: För din skull hoppas jag att du inte är sotare! 😉
Ann-Sofie: För din skull hoppas jag att du inte är sotare! 😉
Quote from Funbeat user on 24 May 2011, 19:57Nej, jobbar på flygplats...... hatar faktiskt aska.....
Nej, jobbar på flygplats...... hatar faktiskt aska.....