Quote from Funbeat user on 27 May 2011, 20:40Jag jobbar men bara längtar efter att kvällen ska ta slut. Jag har absolut inget att göra och har bara ett fåtal gäster.
Kan man inte bara få lägga sig och dö en stund?
Jag jobbar men bara längtar efter att kvällen ska ta slut. Jag har absolut inget att göra och har bara ett fåtal gäster.
Kan man inte bara få lägga sig och dö en stund?
Quote from Funbeat user on 27 May 2011, 20:55Nä, inget hångel här heller. Och så har jag en 3-åring som vägrar sova. Börjar misstänka att någon gett henne uppåttjack - vanligt här i förorten ni vet.
Haha, nu ligger hon på min träningsmatta och säger att hon vill träna med mig.
Nä, inget hångel här heller. Och så har jag en 3-åring som vägrar sova. Börjar misstänka att någon gett henne uppåttjack - vanligt här i förorten ni vet.
Haha, nu ligger hon på min träningsmatta och säger att hon vill träna med mig.
Quote from Rasmus Olsson on 27 May 2011, 21:03Sockerhög?
Sockerhög?
Quote from Funbeat user on 27 May 2011, 21:26Nä, det kommer nog imorgon. Tillsammans med My little pony-filmen..
Men nu sover hon äntligen.
Nä, det kommer nog imorgon. Tillsammans med My little pony-filmen..
Men nu sover hon äntligen.
Quote from Funbeat user on 27 May 2011, 22:06Mina ben undrar varför jag inte kan ha en normal 40-års kris och köpa en motorcykel istället.
Mina ben undrar varför jag inte kan ha en normal 40-års kris och köpa en motorcykel istället.
Quote from Funbeat user on 27 May 2011, 22:11Det är ett bra sätt att krusa men du verkar onekligen krusa rätt mycket Håsen 😉 Jag har en moderat kris..
EDIT: Krusa!?? Jävla autocorrection...
Det är ett bra sätt att krusa men du verkar onekligen krusa rätt mycket Håsen 😉 Jag har en moderat kris..
EDIT: Krusa!?? Jävla autocorrection...
Quote from Funbeat user on 27 May 2011, 22:13Jag har hittat en date jag vill gå på, men har ingen att gå med....
Jag har hittat en date jag vill gå på, men har ingen att gå med....
Quote from ellen olsson on 27 May 2011, 22:33Pia: Om jag förstått dig rätt så har du alltså tid, plats och aktivitet? Börjar du inte i fel ände då? 😉
Pia: Om jag förstått dig rätt så har du alltså tid, plats och aktivitet? Börjar du inte i fel ände då? 😉
Quote from Funbeat user on 27 May 2011, 22:46hahaha 😀
tror du uppfattat det rätt.....
är man helt misslyckad då???jag vill, jag vill, jag vill.... (#)
hahaha 😀
tror du uppfattat det rätt.....
är man helt misslyckad då???
jag vill, jag vill, jag vill.... (#)
Quote from Funbeat user on 28 May 2011, 23:11Pia: Vad är det för skoj du vill gå på? Vi kanske kan skaka fram någon som vill följa med på dejten! 🙂
Pia: Vad är det för skoj du vill gå på? Vi kanske kan skaka fram någon som vill följa med på dejten! 🙂