Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Man kan tydligen testa att paddla kajak i stångån, mitt i stan typ
Och det hade ju varit en trevlig start på en dejt, kan jag ju tycka 🙂

Pia: Det verkar ju finnas en del här som gillar att paddla, kanske något för en fb-träff? 🙂

Det har ju testats förr. 🙂
Jag känner en kajakist i Linkeboda så det finns ju kajakister där också. 🙂

Idag blir det AW med först jobbarkompisar och sedan barndomskompis. Det blir nog trevligt.

Och så kanske jag går och uppskattar IT-killarna 🙂 http://www.sysadminday.com/index2011.html

Inte det blekaste. Jag är öppen för förslag 😉

Jag var hos min bror över natten och dag skjutsade svägerska och yngsta brorsdottern mig till Lidingö Centrum. När jag berättade att jag skulle jobba i natt så sa Cissi 12 år att det var synd för då skulle jag ju inte få något fredagsmys 😉

Hade det inte varit för att jag ska hem till brorsan och hans familj och bli bjuden på hemlagad sushi (H:) hade jag förmodligen myst framför TVn. Det är ju DN-galan i kväll! Nu blir det i stället till att alldeles strax cykla 3,5 mil till förutom de 7 i f

Låter gott Jim!

Ang kvällen, så hoppas kan man ju alltid göra.

Ja ska försöka mig på ett löparpass såsmånongom, sen blir det nog soffan (med mig själv kanske ska påpekas).

Jag skulle ha haft ett dubbelpass (löpning/cykling) idag, men Hasse blev sjuuuk och då blev det ju mycket svårare att motivera sig till träning...
...MEN då kom det ju förbi en annan kompis så nu blev det "spontanbouldering" för min del istället. OM jag h