Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Kom precis tillbaka från en löprunda och nu ska jag städa hela mammas hus som en extra födelsedagspresent medans hon har blivit ivägdragen på golf.
Senare ikväll blir det soffan och DN-galan (H)

Kom just hem med min borrmaskin, har aldrig blivit så utstirrad på stan.
Tips till tjejer som vill synas (t+)

Tack för tipset, Camilla. Då kan min borrmaskin göra någon nytta (för borra är den dålig på).

Har varit en bra fredag hittills, hämtat ut min nya bil (miljö) och sedan spelat golf (gick dåligt) nu skall vilas för imorgon skall jag till Filipstad och simma Ferlins doppet (H)

Jag har så förbannat tråkigt att jag håller på att gå i bitar!

Har min första barnlediga kväll på ca 3 veckor nu och ligger hemma i en fåtölj med laptoppen i knäet.. men men imorgon är barna hemma igen och jag får vettig sysselsättning 🙂

Samma här Björn, i alla fall vad gäller tråkigheten. Tittar tom på DN-galan 🙁

tack för tipset celos 🙂 Nu slog jag också på dn-galan.. en folköl till det så blev det en helkväll 🙂

Ska sätta mig på uteplatsen med lacx med avokadosallad, samt ett glas rosé.

En ganska bra fredagskväll. Efter jobbet cyklade jag till havet o tog ett dopp, sedan hem och grillade en k-bit och ite grönsaker en lätt sallad till det och ett glas vin. Nu DN galan med en Nils Oskar Hop Yard (en ale). Sitter ganska skönt, men ensamt i

Apropå DN-galan så såg vi Usain Bolt utanför kontoret igår. Missade pendeln med tre min så nu får jag vänta 25 min på nästa, suck! Jag är dessutom kissnödig. Dumt.