Quote from Funbeat user on 29 July 2011, 18:08Kom precis tillbaka från en löprunda och nu ska jag städa hela mammas hus som en extra födelsedagspresent medans hon har blivit ivägdragen på golf.
Senare ikväll blir det soffan och DN-galan (H)
Kom precis tillbaka från en löprunda och nu ska jag städa hela mammas hus som en extra födelsedagspresent medans hon har blivit ivägdragen på golf.
Senare ikväll blir det soffan och DN-galan (H)
Quote from Funbeat user on 29 July 2011, 19:18Kom just hem med min borrmaskin, har aldrig blivit så utstirrad på stan.
Tips till tjejer som vill synas (t+)
Kom just hem med min borrmaskin, har aldrig blivit så utstirrad på stan.
Tips till tjejer som vill synas (t+)
Quote from Funbeat user on 29 July 2011, 19:27Tack för tipset, Camilla. Då kan min borrmaskin göra någon nytta (för borra är den dålig på).
Tack för tipset, Camilla. Då kan min borrmaskin göra någon nytta (för borra är den dålig på).
Quote from Funbeat user on 29 July 2011, 20:29Har varit en bra fredag hittills, hämtat ut min nya bil (miljö) och sedan spelat golf (gick dåligt) nu skall vilas för imorgon skall jag till Filipstad och simma Ferlins doppet (H)
Har varit en bra fredag hittills, hämtat ut min nya bil (miljö) och sedan spelat golf (gick dåligt) nu skall vilas för imorgon skall jag till Filipstad och simma Ferlins doppet (H)
Quote from Funbeat user on 29 July 2011, 20:55Jag har så förbannat tråkigt att jag håller på att gå i bitar!
Har min första barnlediga kväll på ca 3 veckor nu och ligger hemma i en fåtölj med laptoppen i knäet.. men men imorgon är barna hemma igen och jag får vettig sysselsättning 🙂
Jag har så förbannat tråkigt att jag håller på att gå i bitar!
Har min första barnlediga kväll på ca 3 veckor nu och ligger hemma i en fåtölj med laptoppen i knäet.. men men imorgon är barna hemma igen och jag får vettig sysselsättning 🙂
Quote from Funbeat user on 29 July 2011, 20:59Samma här Björn, i alla fall vad gäller tråkigheten. Tittar tom på DN-galan 🙁
Samma här Björn, i alla fall vad gäller tråkigheten. Tittar tom på DN-galan 🙁
Quote from Funbeat user on 29 July 2011, 21:09tack för tipset celos 🙂 Nu slog jag också på dn-galan.. en folköl till det så blev det en helkväll 🙂
tack för tipset celos 🙂 Nu slog jag också på dn-galan.. en folköl till det så blev det en helkväll 🙂
Quote from Funbeat user on 29 July 2011, 21:18Ska sätta mig på uteplatsen med lacx med avokadosallad, samt ett glas rosé.
Ska sätta mig på uteplatsen med lacx med avokadosallad, samt ett glas rosé.
Quote from Funbeat user on 29 July 2011, 21:19En ganska bra fredagskväll. Efter jobbet cyklade jag till havet o tog ett dopp, sedan hem och grillade en k-bit och ite grönsaker en lätt sallad till det och ett glas vin. Nu DN galan med en Nils Oskar Hop Yard (en ale). Sitter ganska skönt, men ensamt i
En ganska bra fredagskväll. Efter jobbet cyklade jag till havet o tog ett dopp, sedan hem och grillade en k-bit och ite grönsaker en lätt sallad till det och ett glas vin. Nu DN galan med en Nils Oskar Hop Yard (en ale). Sitter ganska skönt, men ensamt i
Quote from Funbeat user on 29 July 2011, 22:01Apropå DN-galan så såg vi Usain Bolt utanför kontoret igår. Missade pendeln med tre min så nu får jag vänta 25 min på nästa, suck! Jag är dessutom kissnödig. Dumt.
Apropå DN-galan så såg vi Usain Bolt utanför kontoret igår. Missade pendeln med tre min så nu får jag vänta 25 min på nästa, suck! Jag är dessutom kissnödig. Dumt.