Quote from Funbeat user on 19 August 2011, 21:32Hannah: fullt med ISBN-nr i huvudet?
Hannah: fullt med ISBN-nr i huvudet?
Quote from Funbeat user on 19 August 2011, 22:42Har just kommit hem efter kvällspass. Lugnt men jag blev rätt så blöt på hemvägen
och sen blir det en tur till frustrationstråden.....
Har just kommit hem efter kvällspass. Lugnt men jag blev rätt så blöt på hemvägen
och sen blir det en tur till frustrationstråden.....
Quote from Funbeat user on 19 August 2011, 23:00Örjan: Ja, visst har jag många ISBN nummer i huvudet. Har varit mycket packande av läromedia denna vecka. Fortsätter nästa vecka igen
Örjan: Ja, visst har jag många ISBN nummer i huvudet. Har varit mycket packande av läromedia denna vecka. Fortsätter nästa vecka igen
Quote from Funbeat user on 19 August 2011, 23:21Hannah: Packa Natur & Kulturs böcker bäst 😉
Hannah: Packa Natur & Kulturs böcker bäst 😉
Quote from Funbeat user on 19 August 2011, 23:41Jobbat. Troligtvis mitt sista kvällspass nånsin. Framöver blir det bara dagtid.
Jobbat. Troligtvis mitt sista kvällspass nånsin. Framöver blir det bara dagtid.
Quote from Funbeat user on 20 August 2011, 06:10Somnade på soffan kl 21. Vaknade två timmar sernare med nackspärr 🙁
Somnade på soffan kl 21. Vaknade två timmar sernare med nackspärr 🙁
Quote from Funbeat user on 20 August 2011, 12:38min fredag var i telefon efter att ha konstaterat att ena vindrutetorkare är död, att sms.et som med posten om ett paket är bara en massa konstigatecken, och en av mina bröder tycker jag är mossig och var sur på mig igår..
min fredag var i telefon efter att ha konstaterat att ena vindrutetorkare är död, att sms.et som med posten om ett paket är bara en massa konstigatecken, och en av mina bröder tycker jag är mossig och var sur på mig igår..
Quote from Funbeat user on 2 September 2011, 23:49Lagar en riktigt god chili och äter den i min ensamhet för att inte smitta nån samt tittar på So You Think You Can Dance. Helt okej faktiskt, även om jag hellre hade varit ute med jobbet enligt planen istället. 🙁
Går och lägger mig hyfsat tidigt för att
Lagar en riktigt god chili och äter den i min ensamhet för att inte smitta nån samt tittar på So You Think You Can Dance. Helt okej faktiskt, även om jag hellre hade varit ute med jobbet enligt planen istället. 🙁
Går och lägger mig hyfsat tidigt för att
Quote from Jonas Täng on 3 September 2011, 15:16Jag undrade också vad jag skulle göra om fredagkvällarna - tills jag kom på att jag har ju simträning då 😀 Och nu kan jag sticka iväg på den utan dåligt samvete för nån annan. Iaf varannan fredag 🙂
Jag undrade också vad jag skulle göra om fredagkvällarna - tills jag kom på att jag har ju simträning då 😀 Och nu kan jag sticka iväg på den utan dåligt samvete för nån annan. Iaf varannan fredag 🙂
Quote from Funbeat user on 9 September 2011, 23:17AW kring Stureplan ikväll. Inte riktigt min arena, men trevligt sällskap gjorde det till en trevlig kväll. Tack Helena!
AW kring Stureplan ikväll. Inte riktigt min arena, men trevligt sällskap gjorde det till en trevlig kväll. Tack Helena!