Quote from Funbeat user on 3 August 2011, 01:07Kat, 200 m på 19 sekunder då är man kissnödig eller jagad av getingar(kan man springa så fort annars?).
Du fick se en levande legend 🙂
Kat, 200 m på 19 sekunder då är man kissnödig eller jagad av getingar(kan man springa så fort annars?).
Du fick se en levande legend 🙂
Quote from Funbeat user on 19 August 2011, 18:12Freeeedaaaag!!! Så himla skönt. Har ändå varit väldigt nöjd med min första vecka tillbaka från semestern - mycket att göra och även fått mycket gjort.
Har lite fluff i ögonen men idag är det lite blandade känslor. Samtidigt som jag är väldigt glad att mi
Freeeedaaaag!!! Så himla skönt. Har ändå varit väldigt nöjd med min första vecka tillbaka från semestern - mycket att göra och även fått mycket gjort.
Har lite fluff i ögonen men idag är det lite blandade känslor. Samtidigt som jag är väldigt glad att mi
Quote from Rasmus Olsson on 19 August 2011, 18:31Förstår att du har lite fluff i ögonen, med tanke på vad du såg på Kungsbron idag!
Förstår att du har lite fluff i ögonen, med tanke på vad du såg på Kungsbron idag!
Quote from Funbeat user on 19 August 2011, 18:40Första veckan efter semestern har gått i stressens tecken, både på jobbet och privat. Idag är dock en bra dag. Bra möten med kunden och en bra löprunda när jag kom hem. Nu fixas fläskfilegryta och potatisgratäng! Till det gott rött vin. 😀
Första veckan efter semestern har gått i stressens tecken, både på jobbet och privat. Idag är dock en bra dag. Bra möten med kunden och en bra löprunda när jag kom hem. Nu fixas fläskfilegryta och potatisgratäng! Till det gott rött vin. 😀
Quote from Funbeat user on 19 August 2011, 18:59Ah, singelkille kör kött och rött vin. Själv äter jag räkor med vitt vin till 🙂
Har fått lågt Hb sedan jag blev singel. Får ta och börja äta lite mer kött tror jag och inte drösvis med lax som nu.
Ah, singelkille kör kött och rött vin. Själv äter jag räkor med vitt vin till 🙂
Har fått lågt Hb sedan jag blev singel. Får ta och börja äta lite mer kött tror jag och inte drösvis med lax som nu.
Quote from Funbeat user on 19 August 2011, 19:41Beundrar min nyss hemkomna nya racer 🙂
Beundrar min nyss hemkomna nya racer 🙂
Quote from Funbeat user on 19 August 2011, 20:29Attans också, där blev jag avslöjad av Kat!
Jag kan faktiskt dricka vitt också utan pistolhot. (H)
Attans också, där blev jag avslöjad av Kat!
Jag kan faktiskt dricka vitt också utan pistolhot. (H)
Quote from Funbeat user on 19 August 2011, 20:33Har suttit och sytt i en klänning jag köpt av skitkvalitet. Ska på Oktoberfestival imorgon och vi har köpt dirdelklänningar (som sig bör).
Har suttit och sytt i en klänning jag köpt av skitkvalitet. Ska på Oktoberfestival imorgon och vi har köpt dirdelklänningar (som sig bör).
Quote from Funbeat user on 19 August 2011, 20:36Håsen: visst kan man dricka vitt vin. Men jag är klart tveksam till om jag skulle laga till en fredagsmiddag efter ett tufft löppass som bestod av vitt vin och räkor... 😉
Håsen: visst kan man dricka vitt vin. Men jag är klart tveksam till om jag skulle laga till en fredagsmiddag efter ett tufft löppass som bestod av vitt vin och räkor... 😉
Quote from Funbeat user on 19 August 2011, 21:23känner mig helt slut efter första veckan på nya jobbet
känner mig helt slut efter första veckan på nya jobbet