Quote from Funbeat user on 20 May 2011, 18:57Lycka Till Henrik!
Lycka Till Henrik!
Quote from Funbeat user on 20 May 2011, 19:20Jag har varit på ett slavdrivarpass (attans vad instruktören skrek (#)) och nu lyckats masa mig hem via affären och däckat i soffan. Lär inte ta mig härifrån mer ikväll så jag kollar Eurovisionfinalen på SVT Play (missade den förra helgen), äter glass och
Jag har varit på ett slavdrivarpass (attans vad instruktören skrek (#)) och nu lyckats masa mig hem via affären och däckat i soffan. Lär inte ta mig härifrån mer ikväll så jag kollar Eurovisionfinalen på SVT Play (missade den förra helgen), äter glass och
Quote from Funbeat user on 20 May 2011, 19:27Är i Kungälv och slappar efter bubbelbad och bastu. Väntar på brorsan med familj som kommer med tacos och vin. Bra uppladdning inför varvet.
Är i Kungälv och slappar efter bubbelbad och bastu. Väntar på brorsan med familj som kommer med tacos och vin. Bra uppladdning inför varvet.
Quote from Funbeat user on 20 May 2011, 19:30Vin är bra att ladda med. Lycka till imorgon!
Vin är bra att ladda med. Lycka till imorgon!
Quote from Funbeat user on 20 May 2011, 19:49Softar i soffan o laddar för Göteborgsvarvet
Softar i soffan o laddar för Göteborgsvarvet
Quote from Funbeat user on 20 May 2011, 20:07lycka till alla som ska springa varvet!
lycka till alla som ska springa varvet!
Quote from Funbeat user on 20 May 2011, 20:50Smaskar på grillad mat och sköter sånt man inte hinner i veckorna...tvätt..handla ovs *supertrökigt med andra ord*
Smaskar på grillad mat och sköter sånt man inte hinner i veckorna...tvätt..handla ovs *supertrökigt med andra ord*
Quote from Fredric Lagerström on 20 May 2011, 21:14Jag säger stort lycka till till alla som ska springa varvet imorgon!
Gör ett ryck i backen upp mot första bron! Slit sönder fältet där.
Jag säger stort lycka till till alla som ska springa varvet imorgon!
Gör ett ryck i backen upp mot första bron! Slit sönder fältet där.
Quote from Funbeat user on 20 May 2011, 21:43hm, med min städning har inget blivit gjort.. hamnade i telefon med min syrra.
hm, med min städning har inget blivit gjort.. hamnade i telefon med min syrra.
Quote from Fredric Lagerström on 20 May 2011, 22:00men ta det nästa helg då, de e ok.
men ta det nästa helg då, de e ok.