Quote from Rasmus Olsson on 23 September 2011, 21:42Vadå ironi?! Jaja, du är väl en sån människa som inte uppskattar äkta glädje inte. Nänä.
Vadå ironi?! Jaja, du är väl en sån människa som inte uppskattar äkta glädje inte. Nänä.
Quote from Funbeat user on 23 September 2011, 22:04Såja Bruse... nu blev jag ju ledsen i ögat.... vid tolkningen av mitt ?-tecken så VALDE du att tolka det som ironi,
Både jag, den pälsbeklädda katten, kaninen (som bytt sida) och den bittska hamstern med macheten är genuint glada för din skull!
Såja Bruse... nu blev jag ju ledsen i ögat.... vid tolkningen av mitt ?-tecken så VALDE du att tolka det som ironi,
Både jag, den pälsbeklädda katten, kaninen (som bytt sida) och den bittska hamstern med macheten är genuint glada för din skull!
Quote from Funbeat user on 23 September 2011, 22:08Laddar med ostkaka, grädde och hallonsylt inför T-LL. Mums 😉
Laddar med ostkaka, grädde och hallonsylt inför T-LL. Mums 😉
Quote from Funbeat user on 23 September 2011, 22:16Jag har laddat hela veckan med chokladkakor:( jädrans mens att ställa till det. Nu ska jag i allafall äta vitkålssallad med massa gott i.
Har i kväll testat komprissions strumpor det blir nog bra.
Jag har laddat hela veckan med chokladkakor:( jädrans mens att ställa till det. Nu ska jag i allafall äta vitkålssallad med massa gott i.
Har i kväll testat komprissions strumpor det blir nog bra.
Quote from Funbeat user on 23 September 2011, 22:22Har hämtat nummerlappen, käkat pasta samt installerat mig på vandrarhemmet. Imorgon är det upp till bevis på Lidingös 3 mil.
Har hämtat nummerlappen, käkat pasta samt installerat mig på vandrarhemmet. Imorgon är det upp till bevis på Lidingös 3 mil.
Quote from Funbeat user on 23 September 2011, 22:35Johan, vilket bor ni på?
Johan, vilket bor ni på?
Quote from Funbeat user on 23 September 2011, 23:00Crafoords place som ligger i närheten av Sabbatsbergs sjukhus.
Crafoords place som ligger i närheten av Sabbatsbergs sjukhus.
Quote from Funbeat user on 23 September 2011, 23:07Tänk vad lite man vet om sin stad. Centralt och bra!
Tänk vad lite man vet om sin stad. Centralt och bra!
Quote from Funbeat user on 7 October 2011, 15:09Jag kommer att få ägna kvällen åt att rensa svamp, inte mig emot 😉 Kanske kolla på nån film på TV, Play, DVD.
Jag kommer att få ägna kvällen åt att rensa svamp, inte mig emot 😉 Kanske kolla på nån film på TV, Play, DVD.
Quote from Funbeat user on 7 October 2011, 15:10AW på Söders höjder 😀
AW på Söders höjder 😀