Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

@Isabella: Låter som ett kul fredagsnöje! 🙂 Vart bär det eventuellt av?

@Ingela, ja, jag har sett de trådarna. Är faktiskt uppskriven på den ena resan, men det blir troligtvis inte den vecka som jag kan 🙁

@Jim, ja det blev en snabb koll på två öar. Men troligtvis, om det blir något, blir det Aruba.

Sitter och försöker komma på någon bra anledning till att inte gå och lägga mig. Men i morgon skall jag ju jobba hela dagen, så egentligen borde jag väll lägga mig. Men jag är inte speciellt trött...

Gå och lägg dig Hebbe och koppla av så kommer du strax att somna. God Natt!

Tänkte på snö och skidor när du skrev vinterresa men Aruba låter superskönt på vintern! 🙂

Tack Camilla, jag behöver någon som säger till mig att lägga mig. Men jag kom precis på vad jag skall göra först. Jag skall kolla in hur vinterutmaningen går till, sedan är det läggdax =)

Fel av mig 🙂 Jag brukar åka iväg till värmen på vintern, därav namnet.

Ska faktiskt iväg till "värmen" för första gången i vinter. Om nu början på november kallas för vinter. Har en timeshare från min tid med X:et kvar å det finns plats för fyra (förutsatt jag får tre tjejer som vill tränga ihop sig med mig på en king size b

Hm, vinflaskan är slut. Undrar om det påverkar mina inlägg...

Synd att det var till värmen du skulle, annars hade jag ju kunnat varit på. 🙂
(sen hade det kunnat varit trevligt med 50/50 i den där king sizen också, men man kanske inte kan få allt när det trots allt är DIN time-share vi snackar om? 😉 )