Quote from Funbeat user on 14 October 2011, 22:46Camilla: Åh, det låter så mysigt men en liten gosmaskin. 🙂
Camilla: Åh, det låter så mysigt men en liten gosmaskin. 🙂
Quote from Funbeat user on 14 October 2011, 22:49mm, ni kan komma hit och glo på honom sen...
mm, ni kan komma hit och glo på honom sen...
Quote from Rasmus Olsson on 14 October 2011, 23:01Det var en hårig grej (googlar).
Det var en hårig grej (googlar).
Quote from Funbeat user on 14 October 2011, 23:13Har varit på acapella-konsert i Varberg men är nu hemma igen och laddar lite för en MTB-tur imorgon.
Har varit på acapella-konsert i Varberg men är nu hemma igen och laddar lite för en MTB-tur imorgon.
Quote from Funbeat user on 14 October 2011, 23:34Äntligen hemma från jobbet, dags att däcka i sängen. Går in på mitt 12e dygn med tidiga morgnar, nattmangling och fulla dagar (#) Men det ser ut att lugna ner sig mot slutet av november... *fejkar hoppfullhet*
*googlar* Camilla ?: Åh, jättesöta verkar de
Äntligen hemma från jobbet, dags att däcka i sängen. Går in på mitt 12e dygn med tidiga morgnar, nattmangling och fulla dagar (#) Men det ser ut att lugna ner sig mot slutet av november... *fejkar hoppfullhet*
*googlar* Camilla ?: Åh, jättesöta verkar de
Quote from Funbeat user on 14 October 2011, 23:34Mattias, du kan få låna några gosmaskiner av mig. Tala bara om när jag kan leverera dem.
Mattias, du kan få låna några gosmaskiner av mig. Tala bara om när jag kan leverera dem.
Quote from Funbeat user on 15 October 2011, 08:36Celos, har du för många spinnisar? 🙂
Celos, har du för många spinnisar? 🙂
Quote from Funbeat user on 15 October 2011, 09:406 st Norska Skogkatter
6 st Norska Skogkatter
Quote from Funbeat user on 15 October 2011, 12:47Uppdatering:
Jag har tagit mig en cykelrunda och börjar bli lite orolig...
Kan det bo en liten cyklissa i mig??? fast det är ju bra iofs för det bor ingen löperska här iaf
EDIT kom att tänka på denna http://www.youtube.com/watch?v=-qYv3ZZcpz4&feature
Uppdatering:
Jag har tagit mig en cykelrunda och börjar bli lite orolig...
Kan det bo en liten cyklissa i mig??? fast det är ju bra iofs för det bor ingen löperska här iaf
EDIT kom att tänka på denna http://www.youtube.com/watch?v=-qYv3ZZcpz4&feature
Quote from Funbeat user on 15 October 2011, 15:41@Celos
6 st? 😮 Det var ett par katter det. Alla kattbilder mina kompisar på andra fb postar får mig att bli lite sugen på att skaffa katt någon gång.
@Celos
6 st? 😮 Det var ett par katter det. Alla kattbilder mina kompisar på andra fb postar får mig att bli lite sugen på att skaffa katt någon gång.