Quote from Funbeat user on 14 October 2011, 20:14Tittar på IDOL för första gången på jag vet inte hur länge.
Håller vi på någon?
Tittar på IDOL för första gången på jag vet inte hur länge.
Håller vi på någon?
Quote from Funbeat user on 14 October 2011, 20:45Funderar helt otroligt och konstigt nog, seriöst på om jag ska ta mig en liten cykelrunda imorgon!!!!!!
*förvånad min på*
Funderar helt otroligt och konstigt nog, seriöst på om jag ska ta mig en liten cykelrunda imorgon!!!!!!
*förvånad min på*
Quote from Funbeat user on 14 October 2011, 20:55Pia lova oss nu att du gör det du har överträffat dej själv. Låt höra nu...
Pia lova oss nu att du gör det du har överträffat dej själv. Låt höra nu...
Quote from Funbeat user on 14 October 2011, 21:24Camilla, om vi skall veta ifall vi håller på någon i Idol måste vi veta vilka som är med. Förra fredagen när jag jobbade kväll var TV:n på för "någon" på jobbet ville se, men skall jag vara ärlig så skar det i mina öron flera gånger under sändningen. Jag
Camilla, om vi skall veta ifall vi håller på någon i Idol måste vi veta vilka som är med. Förra fredagen när jag jobbade kväll var TV:n på för "någon" på jobbet ville se, men skall jag vara ärlig så skar det i mina öron flera gånger under sändningen. Jag
Quote from Funbeat user on 14 October 2011, 21:33@ Ann-Sofi: http://www.youtube.com/watch?v=EK_LN3XEcnw&ob=av3e 😉
Jag läste nån stans att medelåldern var knappt 17, Olle hette en och Linni en annan (jag tror det var hon som glömde texten 3 ggr) och så var det en Denise. De sjöng sånger på svenska och
@ Ann-Sofi: http://www.youtube.com/watch?v=EK_LN3XEcnw&ob=av3e 😉
Jag läste nån stans att medelåldern var knappt 17, Olle hette en och Linni en annan (jag tror det var hon som glömde texten 3 ggr) och så var det en Denise. De sjöng sånger på svenska och
Quote from Funbeat user on 14 October 2011, 21:42Tjohoo, här sitter jag och firar!
Har lagt handpenning på en Sibirisk katt (allergivänlig)
Han flyttar in den 9 november och jag är SÅ lycklig!
Tjohoo, här sitter jag och firar!
Har lagt handpenning på en Sibirisk katt (allergivänlig)
Han flyttar in den 9 november och jag är SÅ lycklig!
Quote from Funbeat user on 14 October 2011, 21:45@camilla jättetack för låten.... härliga minnen, mitt ex och jag träffades när den här låten var som mest populär ! Under en hel vecka hörde vi nästan ingen annan musik vart vi än gick. Men det var på 90-talet det. För övrigt är just mitt ex min partne
@camilla jättetack för låten.... härliga minnen, mitt ex och jag träffades när den här låten var som mest populär ! Under en hel vecka hörde vi nästan ingen annan musik vart vi än gick. Men det var på 90-talet det. För övrigt är just mitt ex min partne
Quote from Rasmus Olsson on 14 October 2011, 21:54Sibirisk allergivänlig katt? Berätta mer!
Sibirisk allergivänlig katt? Berätta mer!
Quote from Funbeat user on 14 October 2011, 21:57Camilla, trevligt med sällskap!
Nu var det ju första gången jag såg programmet men de fick hårda omdömen av domare. Fast juryn sa: "att så här långt i tävlingen" när de gav sina utlåtanden.
Camilla, trevligt med sällskap!
Nu var det ju första gången jag såg programmet men de fick hårda omdömen av domare. Fast juryn sa: "att så här långt i tävlingen" när de gav sina utlåtanden.
Quote from Funbeat user on 14 October 2011, 22:21"Den Sibiriska Katten saknar ett protein, FEL-D. Detta protein är ett av de ämnen som är mest allergiframkallande hos katter. Att de skulle sakna detta protein skulle då innebära att katterna skulle vara "allergifria". Men det finns ännu inga vetenskaplig
"Den Sibiriska Katten saknar ett protein, FEL-D. Detta protein är ett av de ämnen som är mest allergiframkallande hos katter. Att de skulle sakna detta protein skulle då innebära att katterna skulle vara "allergifria". Men det finns ännu inga vetenskaplig