Quote from Åsa Tysklind on 15 October 2011, 18:07Bra där pia.
Det är bara köra den rundan några gånger så ska vi ta en lite länge i framtiden finns många bra runt den längden.
Bra där pia.
Det är bara köra den rundan några gånger så ska vi ta en lite länge i framtiden finns många bra runt den längden.
Quote from Funbeat user on 15 October 2011, 19:21Celos: Åh, så mysigt! Men (rätta mig om jag har fel) åh så hårigt i säng / soffa / på kläder...
Pia: Bra bra. Har löperskan flyttat ut för gott?
Johan: Det är väldigt mysigt med katt.
Celos: Åh, så mysigt! Men (rätta mig om jag har fel) åh så hårigt i säng / soffa / på kläder...
Pia: Bra bra. Har löperskan flyttat ut för gott?
Johan: Det är väldigt mysigt med katt.
Quote from Funbeat user on 15 October 2011, 19:23@ Johan J: Jag har fött upp Norska Skogkatter så det är därför. Har varken råd eller utrymme att fortsätta nu sen jag blivit singel men de är mina fotvärmare i brist på en riktig sådan 😀
@ Johan J: Jag har fött upp Norska Skogkatter så det är därför. Har varken råd eller utrymme att fortsätta nu sen jag blivit singel men de är mina fotvärmare i brist på en riktig sådan 😀
Quote from Funbeat user on 15 October 2011, 19:24Jepp, mycket katthår blir det. Fördelen med Skogispälsen är att de blir som dammråttor så det är betydligt enklare att hålla efter än en korthårig katt eller hund.
Det gå i alla fall åt en väldigt många klädrollers 😀
Jepp, mycket katthår blir det. Fördelen med Skogispälsen är att de blir som dammråttor så det är betydligt enklare att hålla efter än en korthårig katt eller hund.
Det gå i alla fall åt en väldigt många klädrollers 😀
Quote from Funbeat user on 15 October 2011, 19:25Mattias: då kanske jag har en presumtiv kattvakt i dig ? 😉
Mattias: då kanske jag har en presumtiv kattvakt i dig ? 😉
Quote from Funbeat user on 15 October 2011, 19:50Av katthår kan man säkert spinna varmt garn till sockar det gör man av angora kaniners ull, det kanske är något liknande.
Av katthår kan man säkert spinna varmt garn till sockar det gör man av angora kaniners ull, det kanske är något liknande.
Quote from Funbeat user on 15 October 2011, 20:17Norska skogskatter rules! (H)
Norska skogskatter rules! (H)
Quote from Funbeat user on 16 October 2011, 02:41Löperskan verkar flyttat ut för i år, nu ska jag hitta stavgångerskan och sen när snön kommer ska längdskidåkerskan fram en vända
Och under tiden ska simmerskan hållas i trim
Löperskan verkar flyttat ut för i år, nu ska jag hitta stavgångerskan och sen när snön kommer ska längdskidåkerskan fram en vända
Och under tiden ska simmerskan hållas i trim
Quote from Funbeat user on 16 October 2011, 10:20@Pia Hej! Du kör samma planering som mej, går just i funderingar om jag ska låna bibliotekets enkla gåstavar gratis eller köpa ett par med lite dämpning i. Vet med mej att de aldrig blir så mycket använda.
Fast jag tänker hålla igång simningen i vinter me
@Pia Hej! Du kör samma planering som mej, går just i funderingar om jag ska låna bibliotekets enkla gåstavar gratis eller köpa ett par med lite dämpning i. Vet med mej att de aldrig blir så mycket använda.
Fast jag tänker hålla igång simningen i vinter me
Quote from Funbeat user on 21 October 2011, 18:41Var sjukt trött när jag lämnade jobbet idag, men efter ett löparpass i den underbara höstkvällen, så är jag som ny igen.
Känns plötsligt som inte soffan lockar lika mycket längre.
Var sjukt trött när jag lämnade jobbet idag, men efter ett löparpass i den underbara höstkvällen, så är jag som ny igen.
Känns plötsligt som inte soffan lockar lika mycket längre.