Quote from Funbeat user on 21 October 2011, 20:12Ska upp tidigt i morgon så det blir en lugn kväll. Ett glas vin till maten som strax är klar.
Ska upp tidigt i morgon så det blir en lugn kväll. Ett glas vin till maten som strax är klar.
Quote from Funbeat user on 21 October 2011, 22:49Precis glott på filmen "Friends with benefits" kärleksfilmer med sockersöta slut för en ensam singelkille... Yäääk! Sevärd film men kan de inte få vara osams och hata varandra i slutet av en film för en gångs skull!! Men det skulle väl heta dokumentär då
Precis glott på filmen "Friends with benefits" kärleksfilmer med sockersöta slut för en ensam singelkille... Yäääk! Sevärd film men kan de inte få vara osams och hata varandra i slutet av en film för en gångs skull!! Men det skulle väl heta dokumentär då
Quote from Funbeat user on 22 October 2011, 08:15Såg den filmen för ett tag sedan, supersöt som du säger Björn. Det roliga var att jag vid eftertexterna fattade att det var Justin Timberlake.. Hade inte fattat det innan:) man blev ju klart sugen på att hitta en karl att mysa med....
Såg den filmen för ett tag sedan, supersöt som du säger Björn. Det roliga var att jag vid eftertexterna fattade att det var Justin Timberlake.. Hade inte fattat det innan:) man blev ju klart sugen på att hitta en karl att mysa med....
Quote from Funbeat user on 22 October 2011, 10:25Haha ja 🙂 Men min lördagsmorgon har inte gått av för hackor! 🙂 Min äldtsa kille kom imorse vid 06:40 till sängen med tre glas och en förpacning med apelsinjouice och tyckte vi skulle mysa lite 🙂 Efter en halvtimma med mys och lite prat så gick bägge gr
Haha ja 🙂 Men min lördagsmorgon har inte gått av för hackor! 🙂 Min äldtsa kille kom imorse vid 06:40 till sängen med tre glas och en förpacning med apelsinjouice och tyckte vi skulle mysa lite 🙂 Efter en halvtimma med mys och lite prat så gick bägge gr
Quote from Funbeat user on 22 October 2011, 10:47Härligt Björn! Det är helt klart så lördagmorgnar skall vara 😀
Härligt Björn! Det är helt klart så lördagmorgnar skall vara 😀
Quote from Funbeat user on 22 October 2011, 12:03Björn Vilken härlig start på helgen:-)
Björn Vilken härlig start på helgen:-)
Quote from Funbeat user on 5 November 2011, 09:30Ser Carola på Tyrol!
Nu är det inte min favvoartist och hon är inte mellansnackens drottning men hon kan sjunga och vi var 4 tjejer från biogänget som hade en trevlig kväll. Jag lyssnade inte så mycket på musik när jag växte upp men det är ju låtar "all
Ser Carola på Tyrol!
Nu är det inte min favvoartist och hon är inte mellansnackens drottning men hon kan sjunga och vi var 4 tjejer från biogänget som hade en trevlig kväll. Jag lyssnade inte så mycket på musik när jag växte upp men det är ju låtar "all
Quote from Funbeat user on 5 November 2011, 09:49låter som en riktigt trevlig kväll Camilla 😀
Själv somnade jag på soffan...
låter som en riktigt trevlig kväll Camilla 😀
Själv somnade jag på soffan...
Quote from Funbeat user on 5 November 2011, 10:07Jag sitter mest hemma och väntar på att den rätte skall ringa på 😉
Jag sitter mest hemma och väntar på att den rätte skall ringa på 😉
Quote from Funbeat user on 5 November 2011, 10:09Är det inte bättre att du ringer på hos den rätta?
För du menar väl den rätta, inte den rätte? 😉
Är det inte bättre att du ringer på hos den rätta?
För du menar väl den rätta, inte den rätte? 😉