Quote from Funbeat user on 5 November 2011, 10:49Ja...vet du var hon bor, så kan det ju kanske vara en bra ide! 😉
Ja...vet du var hon bor, så kan det ju kanske vara en bra ide! 😉
Quote from Funbeat user on 5 November 2011, 11:33Haha, Magnus äre så man gör??? Kommer de ofta å knackar på potentiella livskamrater hos dej?? 🙂 I så fall vil jag oxå bo på den adressen!
Haha, Magnus äre så man gör??? Kommer de ofta å knackar på potentiella livskamrater hos dej?? 🙂 I så fall vil jag oxå bo på den adressen!
Quote from Funbeat user on 5 November 2011, 13:02Dags att flytta singelsoffan till Magnus?? Låter ju som en bra idé att samlas där den rätta/rätte brukar knacka på. Om det inte funkar så har vi varandra på nära håll 🙂
Dags att flytta singelsoffan till Magnus?? Låter ju som en bra idé att samlas där den rätta/rätte brukar knacka på. Om det inte funkar så har vi varandra på nära håll 🙂
Quote from Funbeat user on 5 November 2011, 14:14Bra idé, Pär-Anders!
Bra idé, Pär-Anders!
Quote from Funbeat user on 5 November 2011, 15:26Ha ha, det var en toppenide Pär-Anders 😉
Ha ha, det var en toppenide Pär-Anders 😉
Quote from Funbeat user on 5 November 2011, 16:27Fast om det bara är den rätta för Magnus som dyker upp så hjälper det ju inte oss andra. Eller? 😉
Fast om det bara är den rätta för Magnus som dyker upp så hjälper det ju inte oss andra. Eller? 😉
Quote from Funbeat user on 5 November 2011, 16:34Men ni får ju hemskt gärna sitta kvar & heja på...ja från andra sidan av soffan. För vem vet...hon kanske har singel vänner? 😉
Men ni får ju hemskt gärna sitta kvar & heja på...ja från andra sidan av soffan. För vem vet...hon kanske har singel vänner? 😉
Quote from Funbeat user on 5 November 2011, 21:04Hoppas hon har manliga singelvänner oxå då!!!
Hoppas hon har manliga singelvänner oxå då!!!
Quote from Funbeat user on 5 November 2011, 21:08Nu äre ju i ofs lördag kväll men jag har precis kommit hem från min trevliga arbetskamrat och hennes sambo, och konstaterat att de tog ungefär 19 minuter att hoppa drygt en kilometer på kryckor. Haha, man slår inga hastighetsrekord när man har dessa käppa
Nu äre ju i ofs lördag kväll men jag har precis kommit hem från min trevliga arbetskamrat och hennes sambo, och konstaterat att de tog ungefär 19 minuter att hoppa drygt en kilometer på kryckor. Haha, man slår inga hastighetsrekord när man har dessa käppa
Quote from Funbeat user on 5 November 2011, 23:03Carro: Haha 🙂 Men en bra prestation att hoppa runt på kryckorna. Känns i tumvecket(heter det så) va?
Carro: Haha 🙂 Men en bra prestation att hoppa runt på kryckorna. Känns i tumvecket(heter det så) va?