Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Astor låter som en häst för mig. Men det är nog för att en av hästarna i Jägersro-spelet hette Castor. Konstigt hur man associerar ibland. (Men det betyder ju inte att det inte kan vara en katt också!)

Har haft en kompis hemma på middag, nu är jag lite lullig...

Jag är hes efter 1,5 timmes långt samtal med en skrattande skåning. Klart uppfriskande och underhållande.

För övrigt anser jag att det stavas burdus.

Nyss kommit hem från världens längsta AW:) var ute med kollegor från Friskis och ja, vi kan festa och dansa!!! Nice!!!

gick och tittade på ett heavymetalband med en sångerska som liknar Agnetha Fältskog men låter som en motorsåg.

De heter Arch Enemy och de var bra.

Dags för jobb.
Mina kollegor verkar ha bättre koll på schemaläggning och lönehelger. Inte mig emot, bara 08 håller sig på sin kant och inte blir för yviga så de måste se mig.

Ska strax iväg på AW. Lovar Camilla att inte bli för yvig och hålla mig borta från ditt jobb ikväll.

Väntar på finaste A som jag lärt känna via denna sida, som borde ramla in här om någon timme. Wiiiiiiie!!! 🙂

Nyss hemkommen från en kortare AW. Nu blir det lite tv ett tag.

Nu hemma från middag och sällskap med ryttarvännerna på restaurang Ljungbergs, japanskt med mycket sushi och allt vad det heter. Godnatt