Quote from Funbeat user on 11 November 2011, 23:44Astor låter som en häst för mig. Men det är nog för att en av hästarna i Jägersro-spelet hette Castor. Konstigt hur man associerar ibland. (Men det betyder ju inte att det inte kan vara en katt också!)
Astor låter som en häst för mig. Men det är nog för att en av hästarna i Jägersro-spelet hette Castor. Konstigt hur man associerar ibland. (Men det betyder ju inte att det inte kan vara en katt också!)
Quote from Funbeat user on 11 November 2011, 23:46Har haft en kompis hemma på middag, nu är jag lite lullig...
Har haft en kompis hemma på middag, nu är jag lite lullig...
Quote from Rasmus Olsson on 12 November 2011, 00:14Jag är hes efter 1,5 timmes långt samtal med en skrattande skåning. Klart uppfriskande och underhållande.
För övrigt anser jag att det stavas burdus.
Jag är hes efter 1,5 timmes långt samtal med en skrattande skåning. Klart uppfriskande och underhållande.
För övrigt anser jag att det stavas burdus.
Quote from Funbeat user on 12 November 2011, 01:32Nyss kommit hem från världens längsta AW:) var ute med kollegor från Friskis och ja, vi kan festa och dansa!!! Nice!!!
Nyss kommit hem från världens längsta AW:) var ute med kollegor från Friskis och ja, vi kan festa och dansa!!! Nice!!!
Quote from Funbeat user on 12 November 2011, 10:18gick och tittade på ett heavymetalband med en sångerska som liknar Agnetha Fältskog men låter som en motorsåg.
De heter Arch Enemy och de var bra.
gick och tittade på ett heavymetalband med en sångerska som liknar Agnetha Fältskog men låter som en motorsåg.
De heter Arch Enemy och de var bra.
Quote from Funbeat user on 25 November 2011, 11:50Dags för jobb.
Mina kollegor verkar ha bättre koll på schemaläggning och lönehelger. Inte mig emot, bara 08 håller sig på sin kant och inte blir för yviga så de måste se mig.
Dags för jobb.
Mina kollegor verkar ha bättre koll på schemaläggning och lönehelger. Inte mig emot, bara 08 håller sig på sin kant och inte blir för yviga så de måste se mig.
Quote from Funbeat user on 25 November 2011, 17:13Ska strax iväg på AW. Lovar Camilla att inte bli för yvig och hålla mig borta från ditt jobb ikväll.
Ska strax iväg på AW. Lovar Camilla att inte bli för yvig och hålla mig borta från ditt jobb ikväll.
Quote from Funbeat user on 25 November 2011, 19:23Väntar på finaste A som jag lärt känna via denna sida, som borde ramla in här om någon timme. Wiiiiiiie!!! 🙂
Väntar på finaste A som jag lärt känna via denna sida, som borde ramla in här om någon timme. Wiiiiiiie!!! 🙂
Quote from Funbeat user on 25 November 2011, 21:32Nyss hemkommen från en kortare AW. Nu blir det lite tv ett tag.
Nyss hemkommen från en kortare AW. Nu blir det lite tv ett tag.
Quote from Funbeat user on 25 November 2011, 23:40Nu hemma från middag och sällskap med ryttarvännerna på restaurang Ljungbergs, japanskt med mycket sushi och allt vad det heter. Godnatt
Nu hemma från middag och sällskap med ryttarvännerna på restaurang Ljungbergs, japanskt med mycket sushi och allt vad det heter. Godnatt