Quote from Funbeat user on 11 November 2011, 18:11Dax att skaka liv i den här tråden, vi kan ju inte bara hålla till i presentations- och frustrationstråden.
I kväll ska jag ta det lugnt. Ska jobba helgen, har sovmorgon i morgon men tidig start på söndag så jag behöver sova. Har hållit på att hosta hela
Dax att skaka liv i den här tråden, vi kan ju inte bara hålla till i presentations- och frustrationstråden.
I kväll ska jag ta det lugnt. Ska jobba helgen, har sovmorgon i morgon men tidig start på söndag så jag behöver sova. Har hållit på att hosta hela
Quote from Funbeat user on 11 November 2011, 18:51Blir en lugn kväll här också. Måste vila inför söndagens 2-timmars spinning 🙂
Blir nog en bra film eller bok senare.
Blir en lugn kväll här också. Måste vila inför söndagens 2-timmars spinning 🙂
Blir nog en bra film eller bok senare.
Quote from Funbeat user on 11 November 2011, 19:07*sitter på jobbet* (#)
*sitter på jobbet* (#)
Quote from Funbeat user on 11 November 2011, 19:27Har lagat middag åt barnen plus deras 2 kompisar. Nu lugnt slappande i soffan. Trött och seg idag och vill vara pigg inför löppasset imorgon (12 km).
Har lagat middag åt barnen plus deras 2 kompisar. Nu lugnt slappande i soffan. Trött och seg idag och vill vara pigg inför löppasset imorgon (12 km).
Quote from Funbeat user on 11 November 2011, 19:35Fryser om fötterna...dags att stänga balkongdörren 🙂
Fryser om fötterna...dags att stänga balkongdörren 🙂
Quote from Funbeat user on 11 November 2011, 19:54Tar det lungt med en bok tvn strejkar i dimman. Ska upp tidigt på simträning i morgon kvällsjobb sedan.
Tar det lungt med en bok tvn strejkar i dimman. Ska upp tidigt på simträning i morgon kvällsjobb sedan.
Quote from Funbeat user on 11 November 2011, 20:24Idol, en Ardbeg och mörk choklad (H:)
Idol, en Ardbeg och mörk choklad (H:)
Quote from Funbeat user on 11 November 2011, 21:08Gosar med min nya underbara kattunge: Astor! (H:)
Skönt att inte vara helt ensam i soffan...
Gosar med min nya underbara kattunge: Astor! (H:)
Skönt att inte vara helt ensam i soffan...
Quote from Funbeat user on 11 November 2011, 22:22Har gått stavgång i rejält tempo nu blir det skönt att krypa ner.
Har gått stavgång i rejält tempo nu blir det skönt att krypa ner.
Quote from Funbeat user on 11 November 2011, 22:27Astor....ett mycket bra kattnamn. 😀
Astor....ett mycket bra kattnamn. 😀