Quote from Funbeat user on 7 October 2011, 17:43Laddar för funkjobb som cykelbud på Sörmlands ultramarathon. Björkhagen Tyresö(Alby), Vissvass, Tyresta, Rudan HAninge. 50 km på cykel på grus och skogsstigar
Laddar för funkjobb som cykelbud på Sörmlands ultramarathon. Björkhagen Tyresö(Alby), Vissvass, Tyresta, Rudan HAninge. 50 km på cykel på grus och skogsstigar
Quote from Funbeat user on 7 October 2011, 18:18Stallet, handla mat, italienskastudier (med hjälp av allra käraste Astrid! 😀 ) och sen tänkte jag nog softa lite också.
Träna, det kan man väl göra på helgerna va? 😉
Stallet, handla mat, italienskastudier (med hjälp av allra käraste Astrid! 😀 ) och sen tänkte jag nog softa lite också.
Träna, det kan man väl göra på helgerna va? 😉
Quote from Funbeat user on 7 October 2011, 18:53Ja Jessie softa i dag träna i helgen(t+) det gör jag också. Kollar simmning på TV.
Ja Jessie softa i dag träna i helgen(t+) det gör jag också. Kollar simmning på TV.
Quote from Funbeat user on 7 October 2011, 19:07Funderar på om man ska fara till gymmet.... fotboll på tv dock men just nu mest irriterande att titta på (förutom Mellberg, han kan man alltid titta på av andra anledningar)... bänkpress à la frustrationdämpare?
Funderar på om man ska fara till gymmet.... fotboll på tv dock men just nu mest irriterande att titta på (förutom Mellberg, han kan man alltid titta på av andra anledningar)... bänkpress à la frustrationdämpare?
Quote from Funbeat user on 7 October 2011, 19:53va i hvete... ok att sverige spelar "mindre bra" men kan ngn vänligen skjuta den inkompetenta j-kel som är ansvarig för tv-sändningen? Byter kamera vinkel så man missar spelet, bollen går ur bild-kameran stilla, filmar publiken när bollen är i spel... för
va i hvete... ok att sverige spelar "mindre bra" men kan ngn vänligen skjuta den inkompetenta j-kel som är ansvarig för tv-sändningen? Byter kamera vinkel så man missar spelet, bollen går ur bild-kameran stilla, filmar publiken när bollen är i spel... för
Quote from Funbeat user on 7 October 2011, 19:55Spelarna filmar väl som vanligt.
Spelarna filmar väl som vanligt.
Quote from Funbeat user on 7 October 2011, 20:40Utan finskor är Carmen alternativet
Utan finskor är Carmen alternativet
Quote from Funbeat user on 7 October 2011, 21:31Hjälp, vem var det som släpade hem all svamp :@ Den som gjorde det får se till att rensa den också. Ähm, just det... Det var ju jag (#)
Hjälp, vem var det som släpade hem all svamp :@ Den som gjorde det får se till att rensa den också. Ähm, just det... Det var ju jag (#)
Quote from Funbeat user on 7 October 2011, 21:36har fått inspiration till att planera ev vinterresa... oj vad jag är sugen på nya äventyr...:)
har fått inspiration till att planera ev vinterresa... oj vad jag är sugen på nya äventyr...:)
Quote from Funbeat user on 7 October 2011, 21:51Här bland singlarna finns förslag på
Resa till både Härjedalen och branäs. Kolla de trådarna.
Här bland singlarna finns förslag på
Resa till både Härjedalen och branäs. Kolla de trådarna.