Quote from Funbeat user on 28 September 2012, 18:37Och tack! Jag behövde det lycka till:et 🙂
Och tack! Jag behövde det lycka till:et 🙂
Quote from Funbeat user on 28 September 2012, 18:38Jobbat, tränat, sålt min bil, handlat....får man vila nu? 😉
Jobbat, tränat, sålt min bil, handlat....får man vila nu? 😉
Quote from Funbeat user on 28 September 2012, 18:47Soffa, vin, chips ("tack vare" Åsa :@ ) i en alldeles för stor soffa för bara en.....
😉
Soffa, vin, chips ("tack vare" Åsa :@ ) i en alldeles för stor soffa för bara en.....
😉
Quote from Funbeat user on 28 September 2012, 18:56det är bara att fylla upp soffan med kuddar
det är bara att fylla upp soffan med kuddar
Quote from Rasmus Olsson on 28 September 2012, 19:00Renoverat två pedaler: skruva isär, torka rent, fetta in, skruva ihop, tvätta händerna. Och tvättat en omgång gångkläder.
Renoverat två pedaler: skruva isär, torka rent, fetta in, skruva ihop, tvätta händerna. Och tvättat en omgång gångkläder.
Quote from Funbeat user on 28 September 2012, 19:05Åhh, Helen nu e du tråkig. Kuddar finns redan, men jag är ju ändå själv. 🙁
Åhh, Helen nu e du tråkig. Kuddar finns redan, men jag är ju ändå själv. 🙁
Quote from Funbeat user on 28 September 2012, 19:10Jobbar men jag hade gärna velat bli mött av någon karl vid station i kväll, sen ett glas vin i soffan med lite prat. Men 🙁
Jobbar men jag hade gärna velat bli mött av någon karl vid station i kväll, sen ett glas vin i soffan med lite prat. Men 🙁
Quote from Funbeat user on 28 September 2012, 19:11Anna, jag är glad att jag kunde hjälpa till 😀 Håller med Helen, kuddar funkar att krama 😉
Anna, jag är glad att jag kunde hjälpa till 😀 Håller med Helen, kuddar funkar att krama 😉
Quote from Funbeat user on 28 September 2012, 19:14Nja, då funkar katten bättre att gosa med. Kuddar känns rätt tragiskt och inte så bra på gensvar.
Nja, då funkar katten bättre att gosa med. Kuddar känns rätt tragiskt och inte så bra på gensvar.
Quote from Funbeat user on 28 September 2012, 19:14Sitter och tycker lite synd om själv för att jag har en släng av förkylning och varken orkar löpträna, översätta eller städa. Så det blir lite slösurfande och kanske några LoL-matcher.
Sitter och tycker lite synd om själv för att jag har en släng av förkylning och varken orkar löpträna, översätta eller städa. Så det blir lite slösurfande och kanske några LoL-matcher.