Quote from Funbeat user on 28 September 2012, 22:31Jag klarade deadline med 1,5 timme! Så nu säger jag SKÅL på denna underbara fredagskväll 😀
Jag klarade deadline med 1,5 timme! Så nu säger jag SKÅL på denna underbara fredagskväll 😀
Quote from Funbeat user on 28 September 2012, 22:33Fan! Kom precis på att jag har tvätt i maskinen som har legat sen i morse. Vinet får vänta!
Fan! Kom precis på att jag har tvätt i maskinen som har legat sen i morse. Vinet får vänta!
Quote from Funbeat user on 28 September 2012, 22:38Skål Åsa.
sjukt bra jobbat!
Skål Åsa.
sjukt bra jobbat!
Quote from Funbeat user on 28 September 2012, 22:39SKÅL och grattis, Åsa!
Och en sån där smarrig bulle skulle jag vilja ha, Elektra 😉
Själv har jag fyllt kvällen med att skjutsa barnen på olika träningar - och sedan hem till deras mamma.
Lite lätt styrketräning följt av bastu och lite öl. Med betoning
SKÅL och grattis, Åsa!
Och en sån där smarrig bulle skulle jag vilja ha, Elektra 😉
Själv har jag fyllt kvällen med att skjutsa barnen på olika träningar - och sedan hem till deras mamma.
Lite lätt styrketräning följt av bastu och lite öl. Med betoning
Quote from Funbeat user on 28 September 2012, 22:44Grattis Åsa 😀
Grattis Åsa 😀
Quote from Funbeat user on 28 September 2012, 22:45Haha! Tack oavsett vad det var för 😀 Tvätten är häng den med nu. Jag brukar inte skriva mina rapporter i sista minuten, men den här veckan har bara varit kaos så jag hade inget val. Nu är den klar iallfall och jag är glad 🙂
Haha! Tack oavsett vad det var för 😀 Tvätten är häng den med nu. Jag brukar inte skriva mina rapporter i sista minuten, men den här veckan har bara varit kaos så jag hade inget val. Nu är den klar iallfall och jag är glad 🙂
Quote from Funbeat user on 28 September 2012, 22:47sista minuten = bästa minuten
(t+)
sista minuten = bästa minuten
(t+)
Quote from Funbeat user on 28 September 2012, 22:49Svär över att listerna satt snyggare innan jag började spika och limma (#) till sist gav jag upp och nu sitter jag i sängen (i brist på andra möbler) och kollar film. Vem var det man skulle ge skulden för alla chips man äter? 😉
Edit säger att jag glömd
Svär över att listerna satt snyggare innan jag började spika och limma (#) till sist gav jag upp och nu sitter jag i sängen (i brist på andra möbler) och kollar film. Vem var det man skulle ge skulden för alla chips man äter? 😉
Edit säger att jag glömd
Quote from Funbeat user on 28 September 2012, 22:56Linda, du är ond! Studenter behöver ha tid på sig fram till midnatt för att jobba bra. Jag gillar för övrigt din onda sida 😉
Linda, du är ond! Studenter behöver ha tid på sig fram till midnatt för att jobba bra. Jag gillar för övrigt din onda sida 😉
Quote from Mikael Wik on 28 September 2012, 22:58Plockat bort bänkdiskmaskinen och rengjort där den stod, shoppat lite bra-att-ha-saker på Netto, lagat typisk fredagsmat à la Lina, sett Dobidoo och Skavlan med Alicia Keys och blev som vanligt efter musikprogram sångsugen så nu sitter jag med tända ljus
Plockat bort bänkdiskmaskinen och rengjort där den stod, shoppat lite bra-att-ha-saker på Netto, lagat typisk fredagsmat à la Lina, sett Dobidoo och Skavlan med Alicia Keys och blev som vanligt efter musikprogram sångsugen så nu sitter jag med tända ljus