Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag klarade deadline med 1,5 timme! Så nu säger jag SKÅL på denna underbara fredagskväll 😀

Fan! Kom precis på att jag har tvätt i maskinen som har legat sen i morse. Vinet får vänta!

Skål Åsa.
sjukt bra jobbat!

SKÅL och grattis, Åsa!

Och en sån där smarrig bulle skulle jag vilja ha, Elektra 😉

Själv har jag fyllt kvällen med att skjutsa barnen på olika träningar - och sedan hem till deras mamma.
Lite lätt styrketräning följt av bastu och lite öl. Med betoning

Grattis Åsa 😀

Haha! Tack oavsett vad det var för 😀 Tvätten är häng den med nu. Jag brukar inte skriva mina rapporter i sista minuten, men den här veckan har bara varit kaos så jag hade inget val. Nu är den klar iallfall och jag är glad 🙂

sista minuten = bästa minuten
(t+)

Svär över att listerna satt snyggare innan jag började spika och limma (#) till sist gav jag upp och nu sitter jag i sängen (i brist på andra möbler) och kollar film. Vem var det man skulle ge skulden för alla chips man äter? 😉

Edit säger att jag glömd

Linda, du är ond! Studenter behöver ha tid på sig fram till midnatt för att jobba bra. Jag gillar för övrigt din onda sida 😉

Plockat bort bänkdiskmaskinen och rengjort där den stod, shoppat lite bra-att-ha-saker på Netto, lagat typisk fredagsmat à la Lina, sett Dobidoo och Skavlan med Alicia Keys och blev som vanligt efter musikprogram sångsugen så nu sitter jag med tända ljus