Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Klart det är synd om dig Peter. Vi vet ju alla hur det är när en kille är förkyld 😉

Jo, det är sant. Men lyckligtvis så är det en fredag så jag måste inte som vanligt slänga i mig ett par alvedon och gå ut i regnet och fälla träd och släpa stockar med handkraft genom urskogen. För en gångs skull kan jag faktiskt vila mig igenom den... (H

jag råkar bara var kuddoman och kramar gärna kuddar.. 😉
men jag håller med om att det hade varit bättre om man inte var själv i soffan..

och om..

anna, du får tänka att det är bra att du inte har peter i soffan då ... eller det är kanske det du vill ha ;))

Puh lååång arbetsvecka slut. Plockmat, lite bubbel, Filip och Fredriks podcast och konstiga sms fyller kvällen innan jag däckar 🙂

Lagar storkok till matlådor, Springsteen på hög volym med min sång till och ett glas rött till det. Skön fredagskväll

Helen, det spelar nog inte så stor roll om den andra personen i soffan är ynklig, sjuk och behov av ompyssling så länge det är rätt person.

så sant så sant..

Vin,ost, oliver och en karl i soffan. OK,det sista var visst inte riktigt sant...

Är hemma hos en kompis och har bakat världens godaste bullar. Fattades lite grejer... Tog bregott istället för smör, lite grahamsmjöl när vetemjölet tog slut osv. Massor av mandelmassa och kanel i. Supersmarrigt blev det. 🙂

Nu leker mitt barn med henne