Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag var glad att kollegorna hittade till jobbet i morse, det var liksom "rätt in i dimman".

Hans, det blev bara en transportcykling igår! Men det grillades som kompensation =)
Nya möjligheter idag =)

Hel läcker bild Jonas, vad är det för lampa?

Jag hade planerat in cykling hem från jobbet i fredags och så blev det också.
Dock en omväg på några mil då jag gjorde sällskap med en klubbkamrat som till sist bjöd på lite middag innan jag kom hem något senare än tänkt.
En fin cykeltur och en festlig må

Firar Celos som fyllde år i somras och laddar inför morgondagens tävling. Kortärmat och varma solstrålar i mitten av september, njuter 🙂

Jag tog mig igenom 10 km motionsspår ikväll för första gången i år (och även förra året, tror jag). Vi har ju alla helt olika förutsättningar i vårt tränande, och för mig är det riktigt bra gjort. Nu blir det nog en soft kväll i övrigt.

Grymt, Mattias! (Att vi alla har olika förutsättningar är en självklarhet, detbehöver du inte påpeka. :))

Företagsparty för fulla muggar 😉

Tack, Jenny! Efter att ha kollat på alla snygga snabba springlor (och ospringlor) igår så får jag leta efter någon som har lagom förutsättningar, tänkte jag. Så jag hinner ikapp henne. 😉

Är det en generell uppfattning bland män att ni måste vara minst lika bra som kvinnor på fysiska aktiviteter? Eller tänkte du ur en praktisk synvinkel? 🙂