Quote from Funbeat user on 14 September 2013, 01:07Jobbelijobb. 🙂
Jobbelijobb. 🙂
Quote from Funbeat user on 14 September 2013, 04:31Igår fredag spikade jag upp tavlor hos en kompis kompis i Flemingsberg. Trevliga människor. 🙂 Tur man är duglig till något!
Igår fredag spikade jag upp tavlor hos en kompis kompis i Flemingsberg. Trevliga människor. 🙂 Tur man är duglig till något!
Quote from Funbeat user on 14 September 2013, 06:13Flempan är full av trevliga människor! 🙂
Flempan är full av trevliga människor! 🙂
Quote from Funbeat user on 14 September 2013, 07:50Försökte testa mina relativt nya salsafärdigheter på Cuba Café i Malmö bara för att konstatera att dj:n mest spelade en massa andra latitnostilar än just salsa.
Försökte testa mina relativt nya salsafärdigheter på Cuba Café i Malmö bara för att konstatera att dj:n mest spelade en massa andra latitnostilar än just salsa.
Quote from Funbeat user on 14 September 2013, 11:50Mattias: Aha! Tack för tipset! Ska försöka att formulera mina frågor på ett bättre sätt! 🙂
Mattias: Aha! Tack för tipset! Ska försöka att formulera mina frågor på ett bättre sätt! 🙂
Quote from Funbeat user on 20 September 2013, 18:38Laddar inför morgondagens geocaching med bästa tjejerna 🙂 Sov några timmar hemma och lite i bilen ner, får se hur länge jag håller mig vaken i kväll.
Njuter av fin utsikt och vacker solnedgång.
Laddar inför morgondagens geocaching med bästa tjejerna 🙂 Sov några timmar hemma och lite i bilen ner, får se hur länge jag håller mig vaken i kväll.
Njuter av fin utsikt och vacker solnedgång.
Quote from Funbeat user on 20 September 2013, 19:21Löpträning med Stena i Slottsskogen, fredagsmys kallas det 🙂
Löpträning med Stena i Slottsskogen, fredagsmys kallas det 🙂
Quote from Funbeat user on 20 September 2013, 19:48Förut lite springsprång i löparspåret, nu lite Masterchef Australia i soffan.
Förut lite springsprång i löparspåret, nu lite Masterchef Australia i soffan.
Quote from Fredric Lagerström on 20 September 2013, 21:01Slog mej just ner i soffan med pasta, öl och aktuellt 21.00.
Slog mej just ner i soffan med pasta, öl och aktuellt 21.00.
Quote from Funbeat user on 20 September 2013, 21:13Varit på bio sett Blue Jasmine
Varit på bio sett Blue Jasmine