Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Grattis Mattias

Efter flera timmar tittande och hejande på dotter och fästman aktiva i kastorama, kastgrenarna i friidrott är jag riktigt inspirerad. Det har jag varit tidigare men då var inte kroppen det. Men nu. ... i veckan ska jag testa.
Nu smakar det gott med öl

Jenny: I det här tankeexperimentet avsåg jag bara rent praktisk synvinkel.

Det är jättebra om kvinnor är bättre än män på saker. Då kan vi lära oss något av er! Perfekt om det går att sporra varandra.

Ok! Bara undrade! 🙂

Nån mer än jag som sitter och skriver investeringsäskande en fredag kväll?

Jenny: Jag hoppas jag inte framstått som någon som ogillar starka och kompetenta kvinnor?

Att jag sedan tycker det är viktigt för mig att vara bra på det jag gör drabbar ju både kvinnor och män lika. Haha, nejdå, det tycker jag inte... (jo).

Ingela: Tack!

Absolut inte! De flesta frågor jag ställer är av ren nyfikenhet. Men jag börjar inse att folk kanske läser mer i dem än jag menar från början. 🙂

Ofta handlar det om hur en fråga ställs. Jag säger inte att du gjorde exakt så i detta fall, men t ex genom att fråga "Är det så att..." så kan det kännas som att man målar på någon en åsikt, antingen en person eller en större allmän grupp. Ex: "Jenny, är

På väg hem efter en trevlig och god kväll.

Snyggt Mattias (t+)
Kul med inspiration Ingela och att kroppen vill 😉
Stefan, jag tror du är tämligen ensam med den sysselsättningen i kväll. Det betyder ju att du är unik 🙂