Quote from Funbeat user on 20 September 2013, 21:16Helene; var det bra?
🙂
Helene; var det bra?
🙂
Quote from Funbeat user on 20 September 2013, 21:27Kollat på dokumentären Microtopia om extrem compact living, micro-boende. Var lite rädd att den skulle få mig att vilja skänka bort alla mina flyttkartonger och bosätta mig under en gran, men jag klarade mig.
Kollat på dokumentären Microtopia om extrem compact living, micro-boende. Var lite rädd att den skulle få mig att vilja skänka bort alla mina flyttkartonger och bosätta mig under en gran, men jag klarade mig.
Quote from Funbeat user on 20 September 2013, 21:31Hans; Ja det tycker jag att den var, skönt med en film som inte slutar som de flesta andra.
Hans; Ja det tycker jag att den var, skönt med en film som inte slutar som de flesta andra.
Quote from Funbeat user on 20 September 2013, 21:42Varit på gymmet, nu idol, äpplepajbak och lingonsyltkok.
Och detta efter en lååååång arbetsdag och vecka...
Överraskas själv av alla energi 🙂Skål förresten 😉
Varit på gymmet, nu idol, äpplepajbak och lingonsyltkok.
Och detta efter en lååååång arbetsdag och vecka...
Överraskas själv av alla energi 🙂
Skål förresten 😉
Quote from Funbeat user on 20 September 2013, 21:44Karin: Var hittade du den dokumentären? 🙂
Karin: Var hittade du den dokumentären? 🙂
Quote from Funbeat user on 20 September 2013, 21:53Gick på svt ikväll, borde finnas på svt play.
Gick på svt ikväll, borde finnas på svt play.
Quote from Funbeat user on 20 September 2013, 22:11Åååhhhhh, övergav trevliga tjejer och struntade i att gå på toa för att hinna med sista pendeln. Det gjorde jag inte... Så nu sitter jag på tunnelbanan till Rågsved för att ta bussen. Då hade jag ju lika gärna kunnat sitta kvar en stund till. Och framför
Åååhhhhh, övergav trevliga tjejer och struntade i att gå på toa för att hinna med sista pendeln. Det gjorde jag inte... Så nu sitter jag på tunnelbanan till Rågsved för att ta bussen. Då hade jag ju lika gärna kunnat sitta kvar en stund till. Och framför
Quote from Funbeat user on 20 September 2013, 22:16Softar i soffan efyer god mat med gott rött vin och tilltugg. Laddar inför lite geocaching i morgon. 🙂
Softar i soffan efyer god mat med gott rött vin och tilltugg. Laddar inför lite geocaching i morgon. 🙂
Quote from Funbeat user on 20 September 2013, 22:22Kat, den lärdomen tar jag till mig direkt! Lovar hhärmed att aldrig överge trevliga tjejer för att hinna med sista pendeln
Resten av natten ska jag jobba. 🙂
Kat, den lärdomen tar jag till mig direkt! Lovar hhärmed att aldrig överge trevliga tjejer för att hinna med sista pendeln
Resten av natten ska jag jobba. 🙂
Quote from Funbeat user on 20 September 2013, 22:28Roger, hade det varit trevliga killar hade det kanske inte varit lika viktigt med pendeln. Står i Rågsved nu. Känns inte helt tryggt om jag ska vara helt ärlig, med jobbdator och allt.
Roger, hade det varit trevliga killar hade det kanske inte varit lika viktigt med pendeln. Står i Rågsved nu. Känns inte helt tryggt om jag ska vara helt ärlig, med jobbdator och allt.