Quote from Funbeat user on 27 September 2013, 18:50Nä, hörni. Ikväll ska jag inhandla lite öl, för det är jag värd! Sen ska jag parkera mig någonstans och INTE tänka på att det är fredagkväll.
Fredagkvällar har blivit lite som "Alla hjärtans dag" för mig av någon anledning. BILD:http://www.funbeat.se/_im
Nä, hörni. Ikväll ska jag inhandla lite öl, för det är jag värd! Sen ska jag parkera mig någonstans och INTE tänka på att det är fredagkväll.
Fredagkvällar har blivit lite som "Alla hjärtans dag" för mig av någon anledning. BILD:http://www.funbeat.se/_im
Quote from Funbeat user on 27 September 2013, 19:16Avnjutit favorit maten, sallad med stekt Halloumi samt ett glas Zinfandel till det
Avnjutit favorit maten, sallad med stekt Halloumi samt ett glas Zinfandel till det
Quote from Funbeat user on 27 September 2013, 19:19Fått ihop åtta matlådor efter en stund i köket. Nu väntar en slapparfredag i väntan på tidig start imorgon och några timmar som flyttgubbe
Fått ihop åtta matlådor efter en stund i köket. Nu väntar en slapparfredag i väntan på tidig start imorgon och några timmar som flyttgubbe
Quote from Funbeat user on 27 September 2013, 19:25Jenny det tycker jag du skall göra! Tur att du är söt annars skulle det vara nattsvart även på alla hjärtans dag! Köp någon god öl ! (t+)
Jenny det tycker jag du skall göra! Tur att du är söt annars skulle det vara nattsvart även på alla hjärtans dag! Köp någon god öl ! (t+)
Quote from Fredric Lagerström on 27 September 2013, 19:40Skål på dej Jenny! 8 lådor, inte illa Patrik! 😀
Jag har det fint på ett B&B i Grebbestad. Ska strax laga pyttipanna o dricka Grebbestadsöl.
Skål på dej Jenny! 8 lådor, inte illa Patrik! 😀
Jag har det fint på ett B&B i Grebbestad. Ska strax laga pyttipanna o dricka Grebbestadsöl.
Quote from Fredric Lagerström on 27 September 2013, 19:41Ja ja, en dubblett... Kan ju nämna att jag både cyklat o sprungit + att jag e nybadad nu 😛
Ja ja, en dubblett... Kan ju nämna att jag både cyklat o sprungit + att jag e nybadad nu 😛
Quote from Funbeat user on 27 September 2013, 19:43På tal om alla hjärtans dag. En kille skrev på Facebook senast det begav sig..."Alla singlar var inte deprimerade på alla hjärtans dag-ingen älskar dig ngn annan dag heller." Upplyftande såhär en fredagskväll. 🙂
På tal om alla hjärtans dag. En kille skrev på Facebook senast det begav sig..."Alla singlar var inte deprimerade på alla hjärtans dag-ingen älskar dig ngn annan dag heller." Upplyftande såhär en fredagskväll. 🙂
Quote from Funbeat user on 27 September 2013, 19:51Jobbat över en stund.
Köpte med mig en middag i låda från vår ypperliga lunchrestaurang - pulled pork med bulgur! 🙂 Gott!
Nu nedvarvning i soffan med en kompis från Innis & Gunn...
Jobbat över en stund.
Köpte med mig en middag i låda från vår ypperliga lunchrestaurang - pulled pork med bulgur! 🙂 Gott!
Nu nedvarvning i soffan med en kompis från Innis & Gunn...
Quote from Funbeat user on 27 September 2013, 19:58Det blev pilsner Urquell och glass! Inte alltför illa pinkat för en liten singla! 😉
Skål på er! 🙂
Det blev pilsner Urquell och glass! Inte alltför illa pinkat för en liten singla! 😉
Skål på er! 🙂
Quote from Funbeat user on 27 September 2013, 20:00Tvättstuga. 🙂
Pilsner och glass? Låter som en konstig kombination. 🙂
Tvättstuga. 🙂
Pilsner och glass? Låter som en konstig kombination. 🙂