Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag tittade inte på OS-invigningen. För första gången...
(sen 1980 ska tilläggas, innan det minns jag inte om jag såg det eller inte)

Kul, Hans!
Men var försiktig... jag drog på mig en rejäl muskelbristning i vaden när jag spelade badminton i förra veckan... 🙁 Tuff sport!

Jessie, då får vi ett balanserat universum. Jag såg en stund på invigningen igår, första gången jag ser något från en OS-invigning.

Örjan, visst är det sjukt roligt, inga skador för mig än så länge (peppar, peppar)
Jag spelar gärna en match när du blivit

Jag har varit ute på en löprunda ikväll, har nu slevat i mig lite fil och funderar på om jag ska läsa bok eller leta upp något att titta på på datorteve.

Exciting times in the life of a singel... 😉

Samma här... Löprunda på kvällen! 🙂 nu slöar jag i soffan och njuter av den lite svalare luften... 🙂

Även här blev det en löprunda på kvällen. Stack ut vid 9-tiden, då det äntligen började bli lite lagom skönt ute. Inne är det fortfarande jättevarmt. Med ett par bordsfläktar är det nästan okej, men bara nästan.

Jo, nog för att det är trevligt att det hettar till lite, men inte på det här sättet. 😉

Just hemkommen efter en öl på krogen. Det var varmt, men trevligt.
Såg en gammal flamma, men verkade som han hade dejt.
Fick ett kort promenadsällskap av en trevlig yngling på väg hem. Jag la inte in nån stöt men trevligt med sällskap 🙂

Jag är inne i en period då livet är lite dystrare just nu, och då är fredagarna ingen hödjare. Men för att försöka motverka det tänkte jag leta upp något lätt-tittat att teve-maratona med. Någon som har bra tips? Saker jag gillat på sistone är Big Bang Th

Av ny erfarenhet av vuxen fluff med stor portion av mellanrum kan jag just nu bara känna en stumhet i kroppen. Viljan vill en sak tanken en annan och mitt mentala tillstånd är åt det tredje hållet, men då jag är en Djävligt trogen, lojal, och djävligt tål