Quote from Funbeat user on 8 November 2013, 23:29http://jonas71.blogspot.se/2013/11/det-far-bli-en-matig-och-valdigt.html
http://jonas71.blogspot.se/2013/11/det-far-bli-en-matig-och-valdigt.html
Quote from Funbeat user on 29 November 2013, 23:08Chillar i soffan med ett glas vin lyssnandes på Ace of Bace, TGIF
🙂
Chillar i soffan med ett glas vin lyssnandes på Ace of Bace, TGIF
🙂
Quote from Funbeat user on 30 November 2013, 00:47Tittar på Dune med en ung Sting.
Tittar på Dune med en ung Sting.
Quote from Funbeat user on 30 November 2013, 00:50Nostalgitripp för er båda?
Här jobbas det, nu verkar det har lugnat ner sig men det kan snurra till.
Nostalgitripp för er båda?
Här jobbas det, nu verkar det har lugnat ner sig men det kan snurra till.
Quote from Funbeat user on 13 December 2013, 18:01Ett extrapass på det sjuka huset, allt för att kunna vara med på GV nästa vår. Nu gäller det att bli frisk så jag kan träna också.....
Ett extrapass på det sjuka huset, allt för att kunna vara med på GV nästa vår. Nu gäller det att bli frisk så jag kan träna också.....
Quote from Funbeat user on 13 December 2013, 18:03Har lånat tre filmer på bibblan så inatt blir det filmrejs!
Har lånat tre filmer på bibblan så inatt blir det filmrejs!
Quote from Funbeat user on 13 December 2013, 19:26Nyss hemkommen från gymmet med yngste sonen. Det var ovanligt tomt där. Brukar vara ganska glest på fredag kväll, men idag var det ännu glesare än vanligt.
Nu blir det dusch, och sen förhoppningsvis något gott i magen.
Nyss hemkommen från gymmet med yngste sonen. Det var ovanligt tomt där. Brukar vara ganska glest på fredag kväll, men idag var det ännu glesare än vanligt.
Nu blir det dusch, och sen förhoppningsvis något gott i magen.
Quote from Funbeat user on 13 December 2013, 19:30En välförtjänt öl och ska putsa och tärna 2 kg högrev inför morgondagens herrmiddag. Chiligryta är i alla fall tanken att det ska bli efter 4 timmar i grytan
En välförtjänt öl och ska putsa och tärna 2 kg högrev inför morgondagens herrmiddag. Chiligryta är i alla fall tanken att det ska bli efter 4 timmar i grytan
Quote from Funbeat user on 13 December 2013, 23:03Det blev en hemmakväll med rester av thaimatsmiddagen från igår, 2 delar av säsong 1 av 24, och b-filmen Erased med Aaron Eckhart. Till det hävde vi i oss två öl. Vad blek den svenska lagern är jämfört med ales och annat...
Det blev en hemmakväll med rester av thaimatsmiddagen från igår, 2 delar av säsong 1 av 24, och b-filmen Erased med Aaron Eckhart. Till det hävde vi i oss två öl. Vad blek den svenska lagern är jämfört med ales och annat...
Quote from Funbeat user on 14 December 2013, 00:19Äntligen hemma från jobbet, ligger fortfarande rejält efter (note to self: Bli aldrig sjuk igen, det är jättedumt! (#)) men nu firar jag lucia med godis i soffan framför TVn. Imorgon bär det av mot pepparkakeland 😀
Äntligen hemma från jobbet, ligger fortfarande rejält efter (note to self: Bli aldrig sjuk igen, det är jättedumt! (#)) men nu firar jag lucia med godis i soffan framför TVn. Imorgon bär det av mot pepparkakeland 😀