Quote from Funbeat user on 2 November 2013, 00:02Ok Tack Pia kanske jag ska söka upp något passande garn och få till en väst eller tröja?
Så Cleos är också slängd men stickorna 🙂
Ok Tack Pia kanske jag ska söka upp något passande garn och få till en väst eller tröja?
Så Cleos är också slängd men stickorna 🙂
Quote from Funbeat user on 2 November 2013, 10:47Slängd och slängd vet jag inte. Men gör en provlapp så du får maskantalet. Sen kan du nog söka på Drops efter olika mönster baserat på masktäthet och stickor.
http://www.garnstudio.com/lang/se/kategori_oversikt.php
Mössa, sockor, en tjock halsduk.
Slängd och slängd vet jag inte. Men gör en provlapp så du får maskantalet. Sen kan du nog söka på Drops efter olika mönster baserat på masktäthet och stickor.
http://www.garnstudio.com/lang/se/kategori_oversikt.php
Mössa, sockor, en tjock halsduk.
Quote from Funbeat user on 2 November 2013, 13:25Celos WOW vilken bra sida. Åh tack
Jag funderar på om det är riktigt Lovika garn jag har ska kolla upp det.
Celos WOW vilken bra sida. Åh tack
Jag funderar på om det är riktigt Lovika garn jag har ska kolla upp det.
Quote from Funbeat user on 4 November 2013, 07:32Jo, där finns mycket Ingela. En hel del gratis mönster också som tur är. 🙂
Jo, där finns mycket Ingela. En hel del gratis mönster också som tur är. 🙂
Quote from Funbeat user on 8 November 2013, 17:30Den här fredagskvällen jobbar jag, känns alltid motigt men det går över när jag kommer till jobbet. Nu ska jag laga middag.
Den här fredagskvällen jobbar jag, känns alltid motigt men det går över när jag kommer till jobbet. Nu ska jag laga middag.
Quote from Funbeat user on 8 November 2013, 18:15Här ska det inte göras mycket ikväll. Jag jobbar hårt på att förfina slappandets ädla konst. Om en stund ska chipspåsen öppnas, tror jag. Gäller att hinna före barnen... 🙂
I övrigt har jag precis roat mig med att boka flyg till Berlin i slutet av septe
Här ska det inte göras mycket ikväll. Jag jobbar hårt på att förfina slappandets ädla konst. Om en stund ska chipspåsen öppnas, tror jag. Gäller att hinna före barnen... 🙂
I övrigt har jag precis roat mig med att boka flyg till Berlin i slutet av septe
Quote from Funbeat user on 8 November 2013, 18:40Har en jättespännande kväll, tvättar och lyssnar på 90-talsmusik. Kan inte bli bättre 😉
Har en jättespännande kväll, tvättar och lyssnar på 90-talsmusik. Kan inte bli bättre 😉
Quote from Funbeat user on 8 November 2013, 18:51Sitter hemma och önskar att jag kunnat gå på innebandybankett istället 🙁
Sitter hemma och önskar att jag kunnat gå på innebandybankett istället 🙁
Quote from Funbeat user on 8 November 2013, 18:57På väg till vänner för middag och spelkväll hos goda vänner.
Planerar att dominera I frågesportsdelen. 🙂
På väg till vänner för middag och spelkväll hos goda vänner.
Planerar att dominera I frågesportsdelen. 🙂
Quote from Funbeat user on 8 November 2013, 23:23Tvättar och kardar ull. 🙂
Tvättar och kardar ull. 🙂