Quote from Funbeat user on 18 October 2013, 21:26Jag röstar för att alla tar med sig sina viner, choklader, föräldrar, omeletter, badskum, etc och kommer hem till mig. En kram minst till var gäst!
Jag röstar för att alla tar med sig sina viner, choklader, föräldrar, omeletter, badskum, etc och kommer hem till mig. En kram minst till var gäst!
Quote from Funbeat user on 18 October 2013, 21:37Vad som görs, tar ett par glas whiskey och hoppas på bättre saker ska ske.
Vad som görs, tar ett par glas whiskey och hoppas på bättre saker ska ske.
Quote from Funbeat user on 18 October 2013, 21:38Ni är ändå så långt borta lika bra det för i kväll hade ni inte önskat mitt sällskap fast jag har chips godis öl osv.
Ni är ändå så långt borta lika bra det för i kväll hade ni inte önskat mitt sällskap fast jag har chips godis öl osv.
Quote from Funbeat user on 18 October 2013, 21:44Precis Nina; varför inte?
Precis Nina; varför inte?
Quote from Funbeat user on 18 October 2013, 22:00Bra idéer,
kramar och mat/vin sällis låter nice
🙂
Bra idéer,
kramar och mat/vin sällis låter nice
🙂
Quote from Funbeat user on 18 October 2013, 22:06Sorry grabbar tar nog hellre ett bad med Jessie än pimplar vin med dig Stefan och dina föräldrar eller äter omelett med dig Hans.
Sorry grabbar tar nog hellre ett bad med Jessie än pimplar vin med dig Stefan och dina föräldrar eller äter omelett med dig Hans.
Quote from Funbeat user on 18 October 2013, 23:21Enkel matlagning med klyftpotatis och pepparbiff, två öl och TopGun.
Enkel matlagning med klyftpotatis och pepparbiff, två öl och TopGun.
Quote from Funbeat user on 19 October 2013, 09:47Hehe Jonas... Fast det du inte vet (eller har missat då) är att "mitt" badkar står hemma hos mina föräldrar tills jag fått min lägenhet i Dalarna såld och kan börja leta efter något eget. 😉
Så den där gemensamma singelträffen får nog vänta tills jag åtm
Hehe Jonas... Fast det du inte vet (eller har missat då) är att "mitt" badkar står hemma hos mina föräldrar tills jag fått min lägenhet i Dalarna såld och kan börja leta efter något eget. 😉
Så den där gemensamma singelträffen får nog vänta tills jag åtm
Quote from Funbeat user on 25 October 2013, 23:38Skön fredagkväll,
lång tupplur, gymmet, bra musik, god middag.
🙂
Skön fredagkväll,
lång tupplur, gymmet, bra musik, god middag.
🙂
Quote from Funbeat user on 26 October 2013, 08:44Tupplur Hasse? Fixar du att somna senare på kvällen? Skulle jag somna till efter jobbet kan jag inte sova på kvällen.
Tupplur Hasse? Fixar du att somna senare på kvällen? Skulle jag somna till efter jobbet kan jag inte sova på kvällen.