Quote from Funbeat user on 18 October 2013, 20:18Det blev bara hemmaslirande... 😉 Lite dålig på att gå ut. Hade kanske varit kul. Får se vad som händer imorgon.
Det blev bara hemmaslirande... 😉 Lite dålig på att gå ut. Hade kanske varit kul. Får se vad som händer imorgon.
Quote from Funbeat user on 18 October 2013, 20:22Hemmaslirande ger iaf en poäng!
Jag är dålig på det med, dessutom gillar jag att springa på tidiga mornar och det är en sisådär kombo med sena natten...
Hemmaslirande ger iaf en poäng!
Jag är dålig på det med, dessutom gillar jag att springa på tidiga mornar och det är en sisådär kombo med sena natten...
Quote from Funbeat user on 18 October 2013, 20:34Hade gärna tagit ett glas vin eller två i kväll men. ....
Hasse, varför tror du att det heter "down under" 😉
Härlig promenad Karin, jag är glad att jag tog på täckkjolen för min km ner till stationen.
Hade gärna tagit ett glas vin eller två i kväll men. ....
Hasse, varför tror du att det heter "down under" 😉
Härlig promenad Karin, jag är glad att jag tog på täckkjolen för min km ner till stationen.
Quote from Funbeat user on 18 October 2013, 20:53Lugn hemmakväll här med föräldrarna som är på besök från Göteborg.
God mat, gott vin och samtal...Hade också kunnat tänka mig trevligt kvinnligt sällskap 🙂
Lugn hemmakväll här med föräldrarna som är på besök från Göteborg.
God mat, gott vin och samtal...
Hade också kunnat tänka mig trevligt kvinnligt sällskap 🙂
Quote from Funbeat user on 18 October 2013, 21:00Puh,
det tar lång tid att justera och fixa med foton. Nu blir det en liten singelomelett med mycket parmesan och salami.
Puh,
det tar lång tid att justera och fixa med foton. Nu blir det en liten singelomelett med mycket parmesan och salami.
Quote from Funbeat user on 18 October 2013, 21:11Svammlar på,är jah i rätt tråd? Vilken fyllla är bäst? Ensam eller i sällskap? Rödvin eller sprit? Observera att jag inte använde mig av semikolon!
Svammlar på,är jah i rätt tråd? Vilken fyllla är bäst? Ensam eller i sällskap? Rödvin eller sprit? Observera att jag inte använde mig av semikolon!
Quote from Funbeat user on 18 October 2013, 21:17Jag håller med Rebecka: är det verkligen singlarnas internationella hemmakväll? Varför firar vi då inte gemensamt hemma hos Jessie med bad, hos Stefan och hans föräldrar med vin, eller med nygräddad omelett hemma hos Hans? 🙂
Jag håller med Rebecka: är det verkligen singlarnas internationella hemmakväll? Varför firar vi då inte gemensamt hemma hos Jessie med bad, hos Stefan och hans föräldrar med vin, eller med nygräddad omelett hemma hos Hans? 🙂
Quote from Funbeat user on 18 October 2013, 21:19Och jag har choklaaaad!
Och jag har choklaaaad!
Quote from Funbeat user on 18 October 2013, 21:22Kat: Jag meeeeeeed! 😀
Kat: Jag meeeeeeed! 😀
Quote from Funbeat user on 18 October 2013, 21:26Städat och plockat efter en vecka av vildväder hemma =)
Sen laddas det för en kall cykeltur i morgon!
Städat och plockat efter en vecka av vildväder hemma =)
Sen laddas det för en kall cykeltur i morgon!