Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Mysig kväll med syster och svåger, vi försökte spela Cluedo på dvd men det var något fel på skivan. Nu sova!

Jobbelijobb! 🙂

Kul Annelie! Alltid najs med dejter som känns bra efteråt. Hoppas han kände likadant!

Äntligen fredag, vad ska ni göra ikväll?
Jag ska typ inte göra ett skit. Lite träning, glo på någon film, kanske ett hett skumbad, en kall öl och bara vara Nico helt enkelt.

Vad har ni på gång?

Låter som en bra fredag.

Vad jag vill: Gå på en mysig dejt.

Vad jag ska: gå all in på hemmakväll, hyra film och äta ngt halvt om halvt ovettigt.

Jobbhelg för mig, senast kl 21.00 förväntar sig mina kollegor att jag är på det sjuka huset

Om jag inte blir väldigt rastlös och får för mig att AW:a så är planen lite träning och städning för att sedan kunna njuta av en hemmagjord hamburgare och ett glas rött till en bra film.

Ska ner på stickcafé framåt em, dock slutar det vid 20. Får se om det blir en bit mat o en öl på stan ikväll, eller inte.
Ska ut imorgonkväll är iaf planen.

Ut och rida en sväng och sen softa resten av kvällen. Om nu inte snön i Avesta har smält så jag kan åka upp och hämta mina vinterdäck, för då blir det nattbilkörning inatt. 🙂
(eller så gör jag det på söndag för jag jobbar natt från måndag kväll, så måst

Fredag???
Sovit halva dagen, snörvlar vidare. Dammråttorna jagar mej,så jag ska jaga bort dem. Kvällen lär bli väldigt lugn hemma.