Quote from Funbeat user on 4 October 2013, 22:10Efter en kväll som elevämne för en klippande gymnasist sitter jag mätt efter en pizza och lyssnar på Thin Lizzy på Spoten.
Efter en kväll som elevämne för en klippande gymnasist sitter jag mätt efter en pizza och lyssnar på Thin Lizzy på Spoten.
Quote from Funbeat user on 4 October 2013, 22:19Äntligen helg... rödvin och popcorn i soffan.
Skönt att vara hemma igen!
Äntligen helg... rödvin och popcorn i soffan.
Skönt att vara hemma igen!
Quote from Funbeat user on 4 October 2013, 22:43Härligt Nina, det många som tycker det är bra att avsluta veckan med simningen. Där jag simmar är det billigare mellan 12 och 14 på vardagar alltså färre badande då om du har möjlighet att bada på sådana tider. Med så bra start kommer du långt.
Härligt Nina, det många som tycker det är bra att avsluta veckan med simningen. Där jag simmar är det billigare mellan 12 och 14 på vardagar alltså färre badande då om du har möjlighet att bada på sådana tider. Med så bra start kommer du långt.
Quote from Funbeat user on 4 October 2013, 22:52Jag avsluta kvällen med att ble medlem på mötesplatsen....WTF is wrong with me ? =)
Jag avsluta kvällen med att ble medlem på mötesplatsen....WTF is wrong with me ? =)
Quote from Funbeat user on 4 October 2013, 22:56Vad är det för fel med det?
Vad är det för fel med det?
Quote from Funbeat user on 4 October 2013, 22:56Ingela: Tyvärr jobbar jag "vanliga" tider, men det kanske finns nån vardagkväll, ännu senare som funkar bättre.
Jonas: Helt rätt att testa! Det öppnar möjligheter, och är knappast nått som skadar iaf.
Ingela: Tyvärr jobbar jag "vanliga" tider, men det kanske finns nån vardagkväll, ännu senare som funkar bättre.
Jonas: Helt rätt att testa! Det öppnar möjligheter, och är knappast nått som skadar iaf.
Quote from Funbeat user on 4 October 2013, 23:00Jo men jag vet ju inte vad jag söker förutom en kvinna som gillar att svettas o röra på sig lite... för det är ju inget jag tanker sluta med =)
Jo men jag vet ju inte vad jag söker förutom en kvinna som gillar att svettas o röra på sig lite... för det är ju inget jag tanker sluta med =)
Quote from Funbeat user on 4 October 2013, 23:03Jonas Det räcker gott med önskemål på en kvinna, kan jag anmäla mej 😉
Jonas Det räcker gott med önskemål på en kvinna, kan jag anmäla mej 😉
Quote from Funbeat user on 4 October 2013, 23:18Jag har spenderat ett par svettiga och snurriga timmar på dansskolan som hade bugg-tema ikväll. Hur kul som helst! 😀 Det var väldigt blandat med vana dansare och nybörjare (som jag) och dessutom förhållandevis jämna par så det blev mycket dansa av för al
Jag har spenderat ett par svettiga och snurriga timmar på dansskolan som hade bugg-tema ikväll. Hur kul som helst! 😀 Det var väldigt blandat med vana dansare och nybörjare (som jag) och dessutom förhållandevis jämna par så det blev mycket dansa av för al
Quote from Funbeat user on 4 October 2013, 23:34Linda- det låter kul!
Själv sitter jag o väntar på bussen hem efter en förvånansvärt trevlig date 🙂
Fast vi får väl se, han kanske tyckte jag var en knäppis!
Nu är jag trött iaf. Längtar efter min säng (L)
Linda- det låter kul!
Själv sitter jag o väntar på bussen hem efter en förvånansvärt trevlig date 🙂
Fast vi får väl se, han kanske tyckte jag var en knäppis!
Nu är jag trött iaf. Längtar efter min säng (L)