Quote from Funbeat user on 18 October 2013, 18:30Jagat ickeexisterande älgar hela dagen så nu blir det lammsoppa. Och rödvin.
Jagat ickeexisterande älgar hela dagen så nu blir det lammsoppa. Och rödvin.
Quote from Funbeat user on 18 October 2013, 18:50Tagit en skön tupplur, nu blir det en promenad sen tar jag ett glas vin börjar sortera foton från resan. Superhärligt med HELG! 😀
Tagit en skön tupplur, nu blir det en promenad sen tar jag ett glas vin börjar sortera foton från resan. Superhärligt med HELG! 😀
Quote from Funbeat user on 18 October 2013, 19:02Har just ätit min middag, bra att jag lagade den innan jag såg på Masterchef Junior. De där ungarna är otroliga.
Har just ätit min middag, bra att jag lagade den innan jag såg på Masterchef Junior. De där ungarna är otroliga.
Quote from Funbeat user on 18 October 2013, 19:05Vaaa, tillagade de barnen!
:-0
Vaaa, tillagade de barnen!
:-0
Quote from Funbeat user on 18 October 2013, 19:11Slötittar på en dokumentär om Amerikanska par. Först är allt bra, sen kommer mer och mer fram om otrohet, sura diskussioner om vem som måste vika ned sig för att anpassa sig till den andre och det blir tydligt att den ena partnern älskar mer än den andre.
Slötittar på en dokumentär om Amerikanska par. Först är allt bra, sen kommer mer och mer fram om otrohet, sura diskussioner om vem som måste vika ned sig för att anpassa sig till den andre och det blir tydligt att den ena partnern älskar mer än den andre.
Quote from Funbeat user on 18 October 2013, 19:18Som singel slipper man mycket. Man får alltid skylla sig själv 🙂
Som singel slipper man mycket. Man får alltid skylla sig själv 🙂
Quote from Funbeat user on 18 October 2013, 19:46Firar in helgen med lite ost & vin. 🙂
Firar in helgen med lite ost & vin. 🙂
Quote from Funbeat user on 18 October 2013, 20:04Skulle bara gå en liten promenad, men det blev i stället en "måste veta var vägen slutar-promenad" på drygt 1,5 timme. Det han bli både mörkt och minusgrader innan jag var hemma. En varm dusch och ett glas rött senare är jag väldigt nöjd med att tillbring
Skulle bara gå en liten promenad, men det blev i stället en "måste veta var vägen slutar-promenad" på drygt 1,5 timme. Det han bli både mörkt och minusgrader innan jag var hemma. En varm dusch och ett glas rött senare är jag väldigt nöjd med att tillbring
Quote from Funbeat user on 18 October 2013, 20:12Hemma nu efter ridturen och eftersom jag redan bokat in tid för morgondagens ridtur OCH söndagens ridtur med trevligt sällskap båda dagarna så får det bli Avesta sön-mån och softa hemma ikväll. Nu, något lätt att äta och sen - ett varmt härligt bad! 😀
Hemma nu efter ridturen och eftersom jag redan bokat in tid för morgondagens ridtur OCH söndagens ridtur med trevligt sällskap båda dagarna så får det bli Avesta sön-mån och softa hemma ikväll. Nu, något lätt att äta och sen - ett varmt härligt bad! 😀
Quote from Funbeat user on 18 October 2013, 20:13Är det ingen som ska ut och slira? Singlarnas internationella hemmakväll 😀
Är det ingen som ska ut och slira? Singlarnas internationella hemmakväll 😀