Quote from Funbeat user on 26 October 2013, 09:56Man vet inte vad som dyker upp en fredagkväll =)
BILD:http://2.bp.blogspot.com/-nJ9K0ndvhlA/UmrYNckMZbI/AAAAAAAAGI4/tJ2ttJEmoO8/s1600/IMG_9030.jpg
Man vet inte vad som dyker upp en fredagkväll =)
BILD:http://2.bp.blogspot.com/-nJ9K0ndvhlA/UmrYNckMZbI/AAAAAAAAGI4/tJ2ttJEmoO8/s1600/IMG_9030.jpg
Quote from Funbeat user on 26 October 2013, 10:40Klart jag somnar men det brukar bli en bit in på natten. Jag är uppe nu i alla fall
🙂
Klart jag somnar men det brukar bli en bit in på natten. Jag är uppe nu i alla fall
🙂
Quote from Funbeat user on 1 November 2013, 16:07Väntar på skjuts för att hämta bilen som varit på verkstaden en vecka tur i oturen att jag varit sjuk. Hoppas skjutsen kommer så jag hinner till bolaget något gott att dricka kunde ju vara mysigt.
Väntar på skjuts för att hämta bilen som varit på verkstaden en vecka tur i oturen att jag varit sjuk. Hoppas skjutsen kommer så jag hinner till bolaget något gott att dricka kunde ju vara mysigt.
Quote from Funbeat user on 1 November 2013, 16:21Pluggar! Och funderar över hur sorgligt det är att min powerknapp på telefonen slutat fungera bara sådär 🙁
Pluggar! Och funderar över hur sorgligt det är att min powerknapp på telefonen slutat fungera bara sådär 🙁
Quote from Funbeat user on 1 November 2013, 16:49Det är inte så att batteriet är tomt?
Det är inte så att batteriet är tomt?
Quote from Funbeat user on 1 November 2013, 17:06Säljer en uppsättning däck. Deppar efter besöket på rehabkliniken. Firar min hund som fyller ett år idag. Går och lägger mig tidigt?
Säljer en uppsättning däck. Deppar efter besöket på rehabkliniken. Firar min hund som fyller ett år idag. Går och lägger mig tidigt?
Quote from Funbeat user on 1 November 2013, 17:16Nej, telefonen fungerar men kan inte stänga av den eller låsa den manuellt. Måste invänta tills den liksom släcker sig själv…
Nej, telefonen fungerar men kan inte stänga av den eller låsa den manuellt. Måste invänta tills den liksom släcker sig själv…
Quote from Funbeat user on 1 November 2013, 22:28Varit på stickcafé
ätit gott
sitter i soffan o glor på tv
funderar över hur och var jag ska fira min födelsedag i år (med vännerna alltså)
den är ju ändå på en lördag.
Men orkar inte med nåt avancerat, det får jag fixa till familjemiddagen istället.*fu
Varit på stickcafé
ätit gott
sitter i soffan o glor på tv
funderar över hur och var jag ska fira min födelsedag i år (med vännerna alltså)
den är ju ändå på en lördag.
Men orkar inte med nåt avancerat, det får jag fixa till familjemiddagen istället.
*fu
Quote from Funbeat user on 1 November 2013, 23:00@ Pia du som är så säker på stickning, (det var jag också förr men aldrig petig mera skapande) nu sitter jag med ett underbart kraftigt ullgarn, Lovika typ på 200 gram offwithe. Jag vet inte vad det räcker till Det var länge sedan det kom i min ägo och in
@ Pia du som är så säker på stickning, (det var jag också förr men aldrig petig mera skapande) nu sitter jag med ett underbart kraftigt ullgarn, Lovika typ på 200 gram offwithe. Jag vet inte vad det räcker till Det var länge sedan det kom i min ägo och in
Quote from Funbeat user on 1 November 2013, 23:21Oj Ingela. Jag är faktiskt inte så säker. Och grövre garn, alltså grövre än raggsocksgarn vet jag inte säkert
Utom raggsockar då...
Kanske en luftigare halsduk med omslag och tappade maskor?
Celos kanske har nåt förslag med.
Oj Ingela. Jag är faktiskt inte så säker. Och grövre garn, alltså grövre än raggsocksgarn vet jag inte säkert
Utom raggsockar då...
Kanske en luftigare halsduk med omslag och tappade maskor?
Celos kanske har nåt förslag med.