Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Har börjat följa På spåret varje fredag, men ser programmet på svtplay senare på kvällen. Hade uppskattat om det var 5-6 resor varje program och färre frågor och färre låtar och... Kollar alltså bara på resorna på svtplay och snabbspolar över resten.

Va

Vilken vidrig jobbdag det har varit! Men nu är den äntligen slut (förutom att jag måste jobba lite ikväll...). Nu tar jag jul och hoppas friden sänker sig över oss. 🙂

Efter en tur till hästen, sitter jag nu här, framför datorn, med en whisky och en egen godispåse. Jag har gjort mig välförtjänt av båda...

Sprang reflexbanan, första gången på en mindre evighet.
Käkade pizza med medlöparna i den enas nya lgh.
Mår allmänt bra just nu. 🙂

Får dock bortse lite från värk i armbågarna. Överansträngning skulle jag tro, för tuff klättring och lite mycket sticknin

Soffsoftar efter en rätt ansträngande vecka. Jag kollar lite intressanta youtube-klipp, och det är en sysselsättning det är lätt att bli fast i. "Bara följa ett till". 🙂

Roar mig med att öppna en enkät från Bostadsbolaget och fastnade vid första valet.
Vilket språk. Blev nyfiken på valen.
Svenska o Engelska var ju logiska o inga frågetecken där
Arabiska o Somali kopplade också som logiska val.
Sen blev det lite klurigare.

Whisky, stark mat och tv-serie (24 säsong 5).

Tittade på OS-invigningen. ´För första gången.

Jag går en vuxenkurs i badminton, igår var det första teknikpasset med en tränare.
Riktigt roligt men allt blev rätt mycket svårare nu.
🙂

Klart det blev.