Quote from Funbeat user on 18 December 2013, 18:41Har börjat följa På spåret varje fredag, men ser programmet på svtplay senare på kvällen. Hade uppskattat om det var 5-6 resor varje program och färre frågor och färre låtar och... Kollar alltså bara på resorna på svtplay och snabbspolar över resten.
Va
Har börjat följa På spåret varje fredag, men ser programmet på svtplay senare på kvällen. Hade uppskattat om det var 5-6 resor varje program och färre frågor och färre låtar och... Kollar alltså bara på resorna på svtplay och snabbspolar över resten.
Va
Quote from Funbeat user on 20 December 2013, 17:14Vilken vidrig jobbdag det har varit! Men nu är den äntligen slut (förutom att jag måste jobba lite ikväll...). Nu tar jag jul och hoppas friden sänker sig över oss. 🙂
Vilken vidrig jobbdag det har varit! Men nu är den äntligen slut (förutom att jag måste jobba lite ikväll...). Nu tar jag jul och hoppas friden sänker sig över oss. 🙂
Quote from Funbeat user on 20 December 2013, 21:43Efter en tur till hästen, sitter jag nu här, framför datorn, med en whisky och en egen godispåse. Jag har gjort mig välförtjänt av båda...
Efter en tur till hästen, sitter jag nu här, framför datorn, med en whisky och en egen godispåse. Jag har gjort mig välförtjänt av båda...
Quote from Funbeat user on 20 December 2013, 23:48Sprang reflexbanan, första gången på en mindre evighet.
Käkade pizza med medlöparna i den enas nya lgh.
Mår allmänt bra just nu. 🙂Får dock bortse lite från värk i armbågarna. Överansträngning skulle jag tro, för tuff klättring och lite mycket sticknin
Sprang reflexbanan, första gången på en mindre evighet.
Käkade pizza med medlöparna i den enas nya lgh.
Mår allmänt bra just nu. 🙂
Får dock bortse lite från värk i armbågarna. Överansträngning skulle jag tro, för tuff klättring och lite mycket sticknin
Quote from Funbeat user on 7 February 2014, 19:46Soffsoftar efter en rätt ansträngande vecka. Jag kollar lite intressanta youtube-klipp, och det är en sysselsättning det är lätt att bli fast i. "Bara följa ett till". 🙂
Soffsoftar efter en rätt ansträngande vecka. Jag kollar lite intressanta youtube-klipp, och det är en sysselsättning det är lätt att bli fast i. "Bara följa ett till". 🙂
Quote from Funbeat user on 7 February 2014, 22:16Roar mig med att öppna en enkät från Bostadsbolaget och fastnade vid första valet.
Vilket språk. Blev nyfiken på valen.
Svenska o Engelska var ju logiska o inga frågetecken där
Arabiska o Somali kopplade också som logiska val.
Sen blev det lite klurigare.
Roar mig med att öppna en enkät från Bostadsbolaget och fastnade vid första valet.
Vilket språk. Blev nyfiken på valen.
Svenska o Engelska var ju logiska o inga frågetecken där
Arabiska o Somali kopplade också som logiska val.
Sen blev det lite klurigare.
Quote from Funbeat user on 7 February 2014, 23:42Whisky, stark mat och tv-serie (24 säsong 5).
Whisky, stark mat och tv-serie (24 säsong 5).
Quote from Funbeat user on 8 February 2014, 10:36Tittade på OS-invigningen. ´För första gången.
Tittade på OS-invigningen. ´För första gången.
Quote from Funbeat user on 8 February 2014, 11:34Jag går en vuxenkurs i badminton, igår var det första teknikpasset med en tränare.
Riktigt roligt men allt blev rätt mycket svårare nu.
🙂
Jag går en vuxenkurs i badminton, igår var det första teknikpasset med en tränare.
Riktigt roligt men allt blev rätt mycket svårare nu.
🙂
Quote from Funbeat user on 8 February 2014, 11:57Klart det blev.
Klart det blev.