Quote from Funbeat user on 21 March 2010, 18:31Kommer att bli ett finfint åk, Martin! Vore kul att se det färdiga resultatet i verkligheten.
Kommer att bli ett finfint åk, Martin! Vore kul att se det färdiga resultatet i verkligheten.
Quote from Funbeat user on 11 April 2010, 14:56Har lagt upp senaste projektutvecklingen på
http://minegen.net/cyclic/projekt.html
Har lagt upp senaste projektutvecklingen på
http://minegen.net/cyclic/projekt.html
Quote from Funbeat user on 11 April 2010, 15:04Grattis, riktigt fin.
Mina projekt ligger i malpåse.
Grattis, riktigt fin.
Mina projekt ligger i malpåse.
Quote from Funbeat user on 18 April 2010, 20:24Dog denna gruppen sotdöden?
Dog denna gruppen sotdöden?
Quote from ellen olsson on 18 April 2010, 20:41Vi kör med våra vanliga racerhojar för att komma i form till sommaren.
Vi kör med våra vanliga racerhojar för att komma i form till sommaren.
Quote from Funbeat user on 18 April 2010, 22:15Nja - mitt projekt var ett vinterprojekt. HAr precis avslutat de sista detaljerna samt införskaffat en kedja NOS/NIB SEDIS SL från Österrike.
Kan överösa med mer bilder vad det lider. Får se vad nästa projekt blir.
Nja - mitt projekt var ett vinterprojekt. HAr precis avslutat de sista detaljerna samt införskaffat en kedja NOS/NIB SEDIS SL från Österrike.
Kan överösa med mer bilder vad det lider. Får se vad nästa projekt blir.
Quote from Funbeat user on 18 April 2010, 22:19Ska snart påbörja en makeover på min Crescent, bilder kommer då. Den ska hedras med ett varv runt Vättern med TeamRideOfHope
Ska snart påbörja en makeover på min Crescent, bilder kommer då. Den ska hedras med ett varv runt Vättern med TeamRideOfHope
Quote from Funbeat user on 18 April 2010, 22:20I like!
Men det måste finnas fler som gillar stålram och växelspakar på ramröret. Komigenu!
I like!
Men det måste finnas fler som gillar stålram och växelspakar på ramröret. Komigenu!
Quote from Funbeat user on 18 April 2010, 22:23Har du några bilder på din Banani, David? Det var ett populärt märke i Växjö AIS i slutet på 70. Peter Olsen var med i junior-VM i Mexico på en sådan innan han fick för sig att fri-idrott var grejen. Kanske känner du till hans far, dansken Sören Olsen?
Har du några bilder på din Banani, David? Det var ett populärt märke i Växjö AIS i slutet på 70. Peter Olsen var med i junior-VM i Mexico på en sådan innan han fick för sig att fri-idrott var grejen. Kanske känner du till hans far, dansken Sören Olsen?
Quote from Funbeat user on 18 April 2010, 22:30Så gammal är jag inte, men Peter Olsen känner jag igen till namnet.
En av många bra junisar som slutar när det är dags med måååånga timmar på cykeln.Några bilder har jag inte tagit eftersom den är delvis isärplockad.
Så gammal är jag inte, men Peter Olsen känner jag igen till namnet.
En av många bra junisar som slutar när det är dags med måååånga timmar på cykeln.
Några bilder har jag inte tagit eftersom den är delvis isärplockad.