Quote from Funbeat user on 11 July 2008, 13:59per, häromdagen va min puls på 90 så de variera väldigt mycket
per, häromdagen va min puls på 90 så de variera väldigt mycket
Quote from Fredrik Närenfors on 11 July 2008, 19:40Sedär 🙂
Din träning kanske redan börjar ge resultat.
Sedär 🙂
Din träning kanske redan börjar ge resultat.
Quote from Funbeat user on 12 July 2008, 13:24per, jag hoppas att de ger resultat nångång
per, jag hoppas att de ger resultat nångång
Quote from Funbeat user on 12 July 2008, 18:0138bpm för mig.
38bpm för mig.
Quote from Funbeat user on 12 July 2008, 21:41Fattar inte alls detta med vilopuls. Jag har aldrig mätt lägre än 55 på mig,oavsett om det är i samband med uppvaknande på morgonen eller om jag ligger still en stund. Men nog har jag bra kondis.Sover bra på nätter mår bra psykiskt,men lägre än 55 icke.
Fattar inte alls detta med vilopuls. Jag har aldrig mätt lägre än 55 på mig,oavsett om det är i samband med uppvaknande på morgonen eller om jag ligger still en stund. Men nog har jag bra kondis.Sover bra på nätter mår bra psykiskt,men lägre än 55 icke.
Quote from Funbeat user on 12 July 2008, 21:51Det är inget fel på 55 som vilopuls.
De nuffror du ser här är absolut inte representativa för befolkningen i stort. Jag skulle vilja påstå att de inte ens är representativa för de som tränar två gånger i veckan.
Möjligen är de representativa för de som
Det är inget fel på 55 som vilopuls.
De nuffror du ser här är absolut inte representativa för befolkningen i stort. Jag skulle vilja påstå att de inte ens är representativa för de som tränar två gånger i veckan.
Möjligen är de representativa för de som
Quote from Francesco Maria Di Campli on 13 July 2008, 10:5555 i vilopuls är ju skitbra. Det skulle jag vilja ha igen. 🙂
*kämpar på ett och två*
😉
55 i vilopuls är ju skitbra. Det skulle jag vilja ha igen. 🙂
*kämpar på ett och två*
😉
Quote from Funbeat user on 14 July 2008, 14:29Mellan 42-48 vid vila, helt genetiskt beroende, har totalt usel kondition just nu. Även när jag vägde 130 kg och aldrig tränade annat än ren styrketräning (lång vila mellan seten och få reps, dvs. inte direkt konditionskrävande) så hade jag en vilopuls på
Mellan 42-48 vid vila, helt genetiskt beroende, har totalt usel kondition just nu. Även när jag vägde 130 kg och aldrig tränade annat än ren styrketräning (lång vila mellan seten och få reps, dvs. inte direkt konditionskrävande) så hade jag en vilopuls på
Quote from Funbeat user on 14 July 2008, 17:09Om det är 25 grader i rummet har jag en vilopuls på 39, om det är varmare än 30 grader har jag 43.
Om det är 25 grader i rummet har jag en vilopuls på 39, om det är varmare än 30 grader har jag 43.
Quote from Funbeat user on 14 July 2008, 23:16Jag skulle vilja lyfta upp Malenes fråga från tidigare i tråden: Varför har ni så bra koll på er vilopuls?
Själv tråkas jag ut av pulsräkning, så jag mäter den aldrig. Därför kan jag bara räkna upp varför jag INTE bryr mej om att mäta pulsen:
Är jag sjuk
Jag skulle vilja lyfta upp Malenes fråga från tidigare i tråden: Varför har ni så bra koll på er vilopuls?
Själv tråkas jag ut av pulsräkning, så jag mäter den aldrig. Därför kan jag bara räkna upp varför jag INTE bryr mej om att mäta pulsen:
Är jag sjuk