Quote from Catharina Brattlin on 9 July 2008, 20:24Lena, varför tror Du att det är en tävling? Och varför skulle de med lite högre vilopuls inte våga skriva? Tecknet på att man blir bättre och bättre tränad är ju att vilopulsen SJUNKER. Inte att den är låg från början.
Jag är väl i det närmaste död med
Lena, varför tror Du att det är en tävling? Och varför skulle de med lite högre vilopuls inte våga skriva? Tecknet på att man blir bättre och bättre tränad är ju att vilopulsen SJUNKER. Inte att den är låg från början.
Jag är väl i det närmaste död med
Quote from Funbeat user on 9 July 2008, 20:44Det är ingen tävling. Synd att du kände så och jag hoppas att det inte är fler som tänker så.
Det är ingen tävling. Synd att du kände så och jag hoppas att det inte är fler som tänker så.
Quote from Funbeat user on 9 July 2008, 22:10Lena, om det vore tävling skulle väl Asfaltlöparen poppa upp från Spanien och komma med sina 22 slag igen. Eller var det hela 23 slag, han var väl föresten riktigt fet, enligt egen utsago, när hans vikt var över 50kg (kan ha varit 55 men det var löjligt l
Lena, om det vore tävling skulle väl Asfaltlöparen poppa upp från Spanien och komma med sina 22 slag igen. Eller var det hela 23 slag, han var väl föresten riktigt fet, enligt egen utsago, när hans vikt var över 50kg (kan ha varit 55 men det var löjligt l
Quote from Funbeat user on 9 July 2008, 22:28Man kan också få låg vilopuls genom att svälta sig. En kombination av långvarig undernäring, gener och träning ger förmodligen lägsta möjliga vilopuls.
För min del tror jag vilopulsen var mellan 60 och 70 när jag var rejält otränad för 4-5 år sen. En min
Man kan också få låg vilopuls genom att svälta sig. En kombination av långvarig undernäring, gener och träning ger förmodligen lägsta möjliga vilopuls.
För min del tror jag vilopulsen var mellan 60 och 70 när jag var rejält otränad för 4-5 år sen. En min
Quote from Fredrik Närenfors on 9 July 2008, 22:32"En minskning på ca 20 alltså. Det är det som räknas egentligen. Ens egen förändring."
Precis. Så om vi ska tävla så är det inte den faktiska vilopulsen vi ska jämföra utan förändringen.
Madelene. Du har tidernas utgångsläge för att vinna den här tävlin
"En minskning på ca 20 alltså. Det är det som räknas egentligen. Ens egen förändring."
Precis. Så om vi ska tävla så är det inte den faktiska vilopulsen vi ska jämföra utan förändringen.
Madelene. Du har tidernas utgångsläge för att vinna den här tävlin
Quote from Funbeat user on 9 July 2008, 22:43Mätte imorse då jag fortfarande låg kvar i sängen, 46 som sist då tror jag..
Mätte imorse då jag fortfarande låg kvar i sängen, 46 som sist då tror jag..
Quote from Funbeat user on 9 July 2008, 23:44Men Lena, jag skrev iaf att min vilopuls nu är över 60. Den har varit runt 65 i några veckor. Tidigare, när jag nyss börjat träna, var den väl runt 72 ungefär och sen sjönk den till 48. Nu är den alltså hög igen av för mig oklar anledning.
Men Lena, jag skrev iaf att min vilopuls nu är över 60. Den har varit runt 65 i några veckor. Tidigare, när jag nyss börjat träna, var den väl runt 72 ungefär och sen sjönk den till 48. Nu är den alltså hög igen av för mig oklar anledning.
Quote from Funbeat user on 10 July 2008, 20:07Sov med pulsbandet inatt, lägstanotering 37, toppnotering 68 och 45 när jag vaknade.
Sov med pulsbandet inatt, lägstanotering 37, toppnotering 68 och 45 när jag vaknade.
Quote from Catharina Brattlin on 10 July 2008, 20:12Övertränad, Allie?
Övertränad, Allie?
Quote from Funbeat user on 10 July 2008, 20:5021, Leif, 21! Du måste hålla reda på sådana viktiga löparsiffror!
(och för er som inte känner mig: jag försöker undvika smajlisea och diverse flärpar när jag skriver. Det är dock inte liktydigt med att jag saknar humor...)
21, Leif, 21! Du måste hålla reda på sådana viktiga löparsiffror!
(och för er som inte känner mig: jag försöker undvika smajlisea och diverse flärpar när jag skriver. Det är dock inte liktydigt med att jag saknar humor...)