Quote from Funbeat user on 8 July 2008, 20:58anna panna, min vilopuls ligger på 104 tyvärr så jag äter hjärtklappningstabletter
anna panna, min vilopuls ligger på 104 tyvärr så jag äter hjärtklappningstabletter
Quote from Funbeat user on 8 July 2008, 21:36Mätt med pulsklocka 2008. 48 som lägst, 204 som högst. Om det nu har något samband t.ex. att låg lägstapuls istället har lägre maxpuls. Har redan nämnt på annat håll, men innan jag började min fantastiska karriär med medveten hållning till kost, motion oc
Mätt med pulsklocka 2008. 48 som lägst, 204 som högst. Om det nu har något samband t.ex. att låg lägstapuls istället har lägre maxpuls. Har redan nämnt på annat håll, men innan jag började min fantastiska karriär med medveten hållning till kost, motion oc
Quote from Fredrik Närenfors on 8 July 2008, 22:27Madeleine. Är du verkligen säkr på att du tar vilopulsen rätt. Det räcker alltså inte att vara i vila, du måste också ligga ned en bra stund innan du tar pulsen. Helst på morgonen innan du kliver upp ur sängen.
Om du verkligen har så hög puls så har du my
Madeleine. Är du verkligen säkr på att du tar vilopulsen rätt. Det räcker alltså inte att vara i vila, du måste också ligga ned en bra stund innan du tar pulsen. Helst på morgonen innan du kliver upp ur sängen.
Om du verkligen har så hög puls så har du my
Quote from Funbeat user on 8 July 2008, 23:01För ett år sedan gjorde jag en provtagning som innebar att jag sov med en mojäng som mätte ditten och datten, bl a pulsen. Under en natts sömn pendlade min puls mellan 45 och 61. Det var kul att få veta tycker jag!
När jag kollar själv med pulsbandet har
För ett år sedan gjorde jag en provtagning som innebar att jag sov med en mojäng som mätte ditten och datten, bl a pulsen. Under en natts sömn pendlade min puls mellan 45 och 61. Det var kul att få veta tycker jag!
När jag kollar själv med pulsbandet har
Quote from Funbeat user on 9 July 2008, 01:22JO det är rätt kul att testa lite olika sätt att andas medan man mäter och se hur pulsen påverkas, börjar jag köra ngn sorts meditationsandning, yoga så går pulsen ner.
JO det är rätt kul att testa lite olika sätt att andas medan man mäter och se hur pulsen påverkas, börjar jag köra ngn sorts meditationsandning, yoga så går pulsen ner.
Quote from Elias Engqvist on 9 July 2008, 06:59Mellan 35 o 37...
Mellan 35 o 37...
Quote from Camilla Höög on 9 July 2008, 08:4836? (H)
36? (H)
Quote from Funbeat user on 9 July 2008, 08:49Börjar kännas som vi pratar skostorlekar.. (inte för jag har varken 48 eller 204)
Börjar kännas som vi pratar skostorlekar.. (inte för jag har varken 48 eller 204)
Quote from Funbeat user on 9 July 2008, 10:08per, japps de är sant för de är distriktsköterskan som mäter pulsen på mig och de är morgonen och jag har fått lega 15 min .
per, japps de är sant för de är distriktsköterskan som mäter pulsen på mig och de är morgonen och jag har fått lega 15 min .
Quote from Funbeat user on 9 July 2008, 11:50Liggandes på soffan, efter uppstigning och morgonkaffe, var pulsen 50 en efter ett tag. Antagligen är den lägre om jag mäter vid en bättre tidpunkt, men jag har inte kommit ihåg att göra det på sistone.
Liggandes på soffan, efter uppstigning och morgonkaffe, var pulsen 50 en efter ett tag. Antagligen är den lägre om jag mäter vid en bättre tidpunkt, men jag har inte kommit ihåg att göra det på sistone.