Quote from Magnus Gelang on 4 July 2008, 22:01Tack Anna Panna för svar. Tänkte om han tyckte du hade hög vilopuls så hade han väl näst intill dödförklarat mig som igår vid sittande läge (hade suttit ett bra tag vid datorn och bara knappat på datorn) hade 63 😀
Tack Anna Panna för svar. Tänkte om han tyckte du hade hög vilopuls så hade han väl näst intill dödförklarat mig som igår vid sittande läge (hade suttit ett bra tag vid datorn och bara knappat på datorn) hade 63 😀
Quote from Funbeat user on 5 July 2008, 00:54Vilopuls?
Vilopuls?
Quote from Funbeat user on 5 July 2008, 01:0854
54
Quote from Funbeat user on 5 July 2008, 14:19Jag vilar aldrig! (H)
(närå.. 53 idag)
Jag vilar aldrig! (H)
(närå.. 53 idag)
Quote from Funbeat user on 5 July 2008, 14:2750 I början av min träning
43 NU
50 I början av min träning
43 NU
Quote from Funbeat user on 5 July 2008, 17:18Tog EKG i veckan på hälsoundersökning och hade 51. Sköterskan frågade direkt om jag tränade mycket. Vi får se vad läkaren säger om det när jag skall träffa honom i augusti.
Jag har haft under 50 förut och de brukar nöja sig med att man tränar regelbundet
Tog EKG i veckan på hälsoundersökning och hade 51. Sköterskan frågade direkt om jag tränade mycket. Vi får se vad läkaren säger om det när jag skall träffa honom i augusti.
Jag har haft under 50 förut och de brukar nöja sig med att man tränar regelbundet
Quote from Funbeat user on 5 July 2008, 17:2756 på mönstringen för 3 år sedan 46 nu utan att ha ökat träningsdosen
56 på mönstringen för 3 år sedan 46 nu utan att ha ökat träningsdosen
Quote from j sollerman on 5 July 2008, 20:4638 i höstas. Borde kanske mäta den oftare för att ha koll på sig själv..
38 i höstas. Borde kanske mäta den oftare för att ha koll på sig själv..
Quote from Christer Heinbäck on 6 July 2008, 09:0038 har jag sett som lägst.
38 har jag sett som lägst.
Quote from Funbeat user on 6 July 2008, 21:06Mätte när jag vaknde för någon dag sedan och hade då 43, dock har jag haft 43 när jag suttit på dass (trivs nog där) så den är nog lite lägre.
Hur mäter ni eran vilopuls? Själv sätter jag på mig bandet när jag går och lägger mig och tittar på klocklan när
Mätte när jag vaknde för någon dag sedan och hade då 43, dock har jag haft 43 när jag suttit på dass (trivs nog där) så den är nog lite lägre.
Hur mäter ni eran vilopuls? Själv sätter jag på mig bandet när jag går och lägger mig och tittar på klocklan när