Quote from Guest on 5 April 2010, 16:15Själv har jag gjort för vana o ta 1 banan o dricka vatten...
Själv har jag gjort för vana o ta 1 banan o dricka vatten...
Quote from Eric Jacobsson on 5 April 2010, 16:25Jag dricker vatten. Det brukar dröja en bra stund innan nån form av hunger dyker upp.
Jag dricker vatten. Det brukar dröja en bra stund innan nån form av hunger dyker upp.
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 16:26Mat! Jag äter i princip så fort jag kan efter ett pass. Om jag märker att det kommer ta mer än tio minuter innan matintag så dricker jag ett glas mjölk och käkar en frukt eller någon grönsak.
Mat! Jag äter i princip så fort jag kan efter ett pass. Om jag märker att det kommer ta mer än tio minuter innan matintag så dricker jag ett glas mjölk och käkar en frukt eller någon grönsak.
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 16:28Det beror på hur långt jag sprungit,under 10 km ,vatten! Som idag 15,5 km,ett glas Oboy ,direkt när jag kommit hem!
Det beror på hur långt jag sprungit,under 10 km ,vatten! Som idag 15,5 km,ett glas Oboy ,direkt när jag kommit hem!
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 16:30Det beror på längden på passet och tiden på dagen.
Efter ett 10 km pass (det är långt för mig) så måste jag snabbt få i mig energi för att inte må illa och bli darrig. Då blir det en näve russin och en näve salta nötter och vatten, sen efter det kan det
Det beror på längden på passet och tiden på dagen.
Efter ett 10 km pass (det är långt för mig) så måste jag snabbt få i mig energi för att inte må illa och bli darrig. Då blir det en näve russin och en näve salta nötter och vatten, sen efter det kan det
Quote from ellen olsson on 5 April 2010, 16:43Det beror på men ost är alltid gott. 🙂
Det beror på men ost är alltid gott. 🙂
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 16:46I alla år som jag löpt så har jag bara druckit vatten. Nu har jag börjat lyssna till råden att det är bra att ge kroppen lite protein och kolhydrater efter passet så då blir det ibland en skinkbit + en frukt eller en näve cheerios.
Jag har egentligen a
I alla år som jag löpt så har jag bara druckit vatten. Nu har jag börjat lyssna till råden att det är bra att ge kroppen lite protein och kolhydrater efter passet så då blir det ibland en skinkbit + en frukt eller en näve cheerios.
Jag har egentligen a
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 16:57beror på vad du vill skall hända med kroppen efteråt.
Äter du kolhydrater så slutar fettförbränningen
Äterdu proteiner så skapas aminosyror som "lagar" musklerna, men det kan bli lite glykos oxå så fettförbränningen slutar.
Äter du fett så vet i fan vad s
beror på vad du vill skall hända med kroppen efteråt.
Äter du kolhydrater så slutar fettförbränningen
Äterdu proteiner så skapas aminosyror som "lagar" musklerna, men det kan bli lite glykos oxå så fettförbränningen slutar.
Äter du fett så vet i fan vad s
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 17:01Jag är nöjd med att reparera musklerna och återladda dem för nästa pass.
Varför skulle någon vilja förlänga fettförbränningen efter passet? Gör det något för ens framtida prestation?
Jag är nöjd med att reparera musklerna och återladda dem för nästa pass.
Varför skulle någon vilja förlänga fettförbränningen efter passet? Gör det något för ens framtida prestation?
Quote from Magnus Gelang on 5 April 2010, 17:14Peter: Den som vill gå ner i vikt vill nog förlänga fettförbränningen 🙂
Peter: Den som vill gå ner i vikt vill nog förlänga fettförbränningen 🙂