Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 12:01Jaja. Jag kan väl oxå "pina" i mig en ibland. Eller lite då och då. 🙂
Coors light t.ex.
Jaja. Jag kan väl oxå "pina" i mig en ibland. Eller lite då och då. 🙂
Coors light t.ex.
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 12:12Hallå David. Var är du?
Hallå David. Var är du?
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 14:53Här är jag.
Här är jag.
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 14:58Bra.
Bra.
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 15:25En lite dyrare variant än O´boy och troligen lite mer fullvärdig i sitt kolhydratsinnehåll är R2 från Fairing (Svenskt kosttillskottsmärke). Har druckit det i nåt år nu (fast bara efter långpassen) och det funkar väldigt bra för mig. Det är klart billigar
En lite dyrare variant än O´boy och troligen lite mer fullvärdig i sitt kolhydratsinnehåll är R2 från Fairing (Svenskt kosttillskottsmärke). Har druckit det i nåt år nu (fast bara efter långpassen) och det funkar väldigt bra för mig. Det är klart billigar
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 15:55Gainomax brukar det bli för mig, hallon eller vanilj. Grymt goda! Praktisk förpackning att ha med sig till skidspåret också.
Om jag inte varit rik hade jag kört med Oboy... 😉
Gainomax brukar det bli för mig, hallon eller vanilj. Grymt goda! Praktisk förpackning att ha med sig till skidspåret också.
Om jag inte varit rik hade jag kört med Oboy... 😉
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 16:25Mjölk och Likör 43 då?
(skämt)
Mjölk och Likör 43 då?
(skämt)
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 20:49Jag brukar äta mat efter passet. Jag tror det är bra.
Jag brukar äta mat efter passet. Jag tror det är bra.