Quote from Funbeat user on 11 April 2010, 20:59Mjölk, den bästa återhämtningsdrycken. 😉 Ibland en frukt eller en smörgås till.
Mjölk, den bästa återhämtningsdrycken. 😉 Ibland en frukt eller en smörgås till.
Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 22:01Finns ju många åsikter om vad som är bäst för återhämtning etc. Men bäst i mer...generell mening måste ju utan tvivel vara en kall pilsner. Alldelens särskilt efter en tävling.
Finns ju många åsikter om vad som är bäst för återhämtning etc. Men bäst i mer...generell mening måste ju utan tvivel vara en kall pilsner. Alldelens särskilt efter en tävling.
Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 22:40Just idag (eller just nu faktiskt) blev det lite överbliven blåbärspaj med vaniljglass.
Just idag (eller just nu faktiskt) blev det lite överbliven blåbärspaj med vaniljglass.
Quote from Funbeat user on 13 April 2010, 00:05Horisontalläge såklart! bästa återhämtningen som finns 😉
Horisontalläge såklart! bästa återhämtningen som finns 😉
Quote from Funbeat user on 13 April 2010, 04:22Det bästa är ju att få i sig kolhydrater tillsammans med protein. Finns massa studier som visar att proteinerna lättare tar sig fram för att reparera musklerna ifall man samtidigt intar kolhydrater. Återhämtningen blir snabbare har jag märkt av egen erfar
Det bästa är ju att få i sig kolhydrater tillsammans med protein. Finns massa studier som visar att proteinerna lättare tar sig fram för att reparera musklerna ifall man samtidigt intar kolhydrater. Återhämtningen blir snabbare har jag märkt av egen erfar
Quote from Funbeat user on 13 April 2010, 22:28Idag efter löpningen blev det köttbullar, bacon och äggröra. Sköljde ned det med en kall Budweiser!
Idag efter löpningen blev det köttbullar, bacon och äggröra. Sköljde ned det med en kall Budweiser!
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 11:12En kall budweiser är som att ha sex i en kanot.
🙂
En kall budweiser är som att ha sex i en kanot.
🙂
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 11:25Sex!!! Whohooo!!!
Eller vänta nu... skulle det vara dåligt?
Sex!!! Whohooo!!!
Eller vänta nu... skulle det vara dåligt?
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 11:27Jaja, Fucking Close To Water...
Jag vill påstå att det faktiskt finns tillfällen när Budweiser är helt rätt (en Söndagsförmiddag på en sportsbar i någon Amerikansk håla tillsammans med ett gäng kycklingvingar när dagens första NFL-matcher startar.)
Jaja, Fucking Close To Water...
Jag vill påstå att det faktiskt finns tillfällen när Budweiser är helt rätt (en Söndagsförmiddag på en sportsbar i någon Amerikansk håla tillsammans med ett gäng kycklingvingar när dagens första NFL-matcher startar.)
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 11:30Är Amerikansk/Kanadensisk öl isande kall så är den ganska OK. Trots det dricker jag den aldrig utanför dessa länder. Föredrar Tjeckisk i Europa.
Staropramen o Pilsner Urquell Hvergang.
Är Amerikansk/Kanadensisk öl isande kall så är den ganska OK. Trots det dricker jag den aldrig utanför dessa länder. Föredrar Tjeckisk i Europa.
Staropramen o Pilsner Urquell Hvergang.