Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 19:41Eller två 🙂
Eller två 🙂
Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 22:03Hörde jag tre...!)?
Hörde jag tre...!)?
Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 22:22Jag skulle nog somna efter två, så tre skulle jag då inte höra...
Jag skulle nog somna efter två, så tre skulle jag då inte höra...
Quote from Funbeat user on 10 April 2010, 23:25Är det lördag så blir det absolut minst en Arboga 5,6... Annars vatten förstås! 🙂
Är det lördag så blir det absolut minst en Arboga 5,6... Annars vatten förstås! 🙂
Quote from Funbeat user on 11 April 2010, 05:34Jag hejar på Janne: prinsesstårta efteråt för optimering av kraft och fröjd! 😀
Jag hejar på Janne: prinsesstårta efteråt för optimering av kraft och fröjd! 😀
Quote from Funbeat user on 11 April 2010, 11:04Jag väljer Hammer Nutritions Recoverite, som förutom kolhydrater och protein även innehåller bl a glutamin. Finns naturligtvis hos www.runnersgear.se 🙂
Jag väljer Hammer Nutritions Recoverite, som förutom kolhydrater och protein även innehåller bl a glutamin. Finns naturligtvis hos http://www.runnersgear.se 🙂
Quote from Funbeat user on 11 April 2010, 11:53Jag brukar blanda till en Vitargo Gainers Gold Choklad med lättmjölk. MYCKET gott efter ett pass.:)
Jag brukar blanda till en Vitargo Gainers Gold Choklad med lättmjölk. MYCKET gott efter ett pass.:)
Quote from Funbeat user on 11 April 2010, 17:28Oj,vilken fart de blev på min fråga...:-)
Har ni ngt bra tips på Vitamindrink a´la TV 3:s "Du är vad du äter"?..hon den där Solarium-blondinen Skipper brukar ju alltid "drick det här".."det är nyttigt o du kommer o bli piggare"..så går nästa löpning än
Oj,vilken fart de blev på min fråga...:-)
Har ni ngt bra tips på Vitamindrink a´la TV 3:s "Du är vad du äter"?..hon den där Solarium-blondinen Skipper brukar ju alltid "drick det här".."det är nyttigt o du kommer o bli piggare"..så går nästa löpning än
Quote from Funbeat user on 11 April 2010, 18:18Kesella är ett toppentips!
Lika delar fett och protein och riktigt gott!
Smaksätt som du vill med kanel eller andra kryddor!Kolhydratätare får förstås komplettera med lämpliga carbs
(men funkar ju bättre utan, så varför hålla fast vid det?)
=)
Kesella är ett toppentips!
Lika delar fett och protein och riktigt gott!
Smaksätt som du vill med kanel eller andra kryddor!
Kolhydratätare får förstås komplettera med lämpliga carbs
(men funkar ju bättre utan, så varför hålla fast vid det?)
=)
Quote from Funbeat user on 11 April 2010, 20:15Kesella...då ska jag testa det,tack "Ida Ida"..:-)
Kesella...då ska jag testa det,tack "Ida Ida"..:-)