Quote from Funbeat user on 8 April 2010, 17:00Lumumba= O´boy och cognac.
Alltid denna O´boy efter passen.
Lumumba= O´boy och cognac.
Alltid denna O´boy efter passen.
Quote from Funbeat user on 8 April 2010, 20:16Haha...mina killar hela gänget...underbart...(Är det du som är den brunbrände killen Mikael....ehe!?)
Haha...mina killar hela gänget...underbart...(Är det du som är den brunbrände killen Mikael....ehe!?)
Quote from Funbeat user on 8 April 2010, 20:21De e stabilt.
http://www.youtube.com/watch?v=4FlNVAiXa3Q
De e stabilt.
Quote from Elias Engqvist on 8 April 2010, 20:33Den moderna varianten måste ju bli Gainomax choklad + Cognac!
Den moderna varianten måste ju bli Gainomax choklad + Cognac!
Quote from Funbeat user on 8 April 2010, 20:38Gainomomba
Gainomomba
Quote from Funbeat user on 8 April 2010, 21:50Jag hör till dom som dricker Oboý efter ett löppass, och då dricker jag den helst ren... sen så brukar jag ta lite filmjölk och flingor eller en smörgås (beroende på hur långt jag har sprungit)
Lite senare på kvällen efter ett långpass så kan man ta en w
Jag hör till dom som dricker Oboý efter ett löppass, och då dricker jag den helst ren... sen så brukar jag ta lite filmjölk och flingor eller en smörgås (beroende på hur långt jag har sprungit)
Lite senare på kvällen efter ett långpass så kan man ta en w
Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 00:45Jag brukar ta en banan direkt efter träningen och sen blir det oftast en tallrik med fil, yoghurt och lite havrefras. Har både laktosfri fil och yoghurt för jag är laktosintolerant. Jag får i mig kolhydrater plus lite protein för att snabba på återhämtnin
Jag brukar ta en banan direkt efter träningen och sen blir det oftast en tallrik med fil, yoghurt och lite havrefras. Har både laktosfri fil och yoghurt för jag är laktosintolerant. Jag får i mig kolhydrater plus lite protein för att snabba på återhämtnin
Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 01:52med tanke på att mitt blodsocker är svajjigt redan som det är sedan födseln (ej diabetiker..bara mkt lågt b-gluc. som gör som det vill) så är det för mig framför allt viktigt vad jag äter INNAN..dålig matdag-dåligt löppass. Dock behöver jag som oftast f
med tanke på att mitt blodsocker är svajjigt redan som det är sedan födseln (ej diabetiker..bara mkt lågt b-gluc. som gör som det vill) så är det för mig framför allt viktigt vad jag äter INNAN..dålig matdag-dåligt löppass. Dock behöver jag som oftast f
Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 04:01Innan jag tar en löprunda (Brukar bli ca 1 mil) så förbereder jag med att göra en "återhämtare" av en banan och ½ liter mjölk, därifrån får jag i mig samma näringsvärden som jag får från en Gainomax men för halva kostnaden! Detta gör mig också mer taggad
Innan jag tar en löprunda (Brukar bli ca 1 mil) så förbereder jag med att göra en "återhämtare" av en banan och ½ liter mjölk, därifrån får jag i mig samma näringsvärden som jag får från en Gainomax men för halva kostnaden! Detta gör mig också mer taggad
Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 19:31Bara för att nyansera det hela så vet jag flera jätteduktiga löpare (i min egen klubb) som brukar ta en starköl efter långpassen!
Bara för att nyansera det hela så vet jag flera jätteduktiga löpare (i min egen klubb) som brukar ta en starköl efter långpassen!