Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningVad jag vunnit i löpartävlingar
You need to log in to create posts and topics.

Och nu syftar jag alltså inte på priser pga prestation och placering, utan utlottningspriser.

Ungefär en årsförbrukning av citronfromage, nyponsoppa, chokladpudding mm. (Kajsa Varglopppet i Örebro)

Golfpeggar, handduk och tre ljuslyktor. (Ovanlig kombin

Vi som springer tävlingsklass brukar ju inte alltid få vara med i utlottningarna så jag nöjer mig med att nämna ett pris som i alla fall jag tycker var helt fantastiskt.

När jag vann en tävling för 3-4 år sen fick jag förutom en handgjord förstaprisplake

Ett sillpaket! (Luciamarathon) .. 😉

På en längdskidåkningstävling (Västgötaloppet) vann jag ett laservattenpass (eller vad det heter)

Valfri behandling, från utbudet hos en terapeut i Brottby. Valde en helkroppsmassage, skönt! Bästa priset någonsin! 1:a pris i Brottbyrundans Barfotatävling för damer 2011.
Kram,
Jenny

BILD:http://www.funbeat.se/photo.aspx?FileName=9a762bba6882458c9a8211cca1e2d3c7.jpg&Size=

En mössa (för en tredjeplats i ett motionslopp), och den använder jag flitigt, faktiskt.

Inte för att jag vet vad just jag skulle göra med ett siknät, men det var ju jättefina priser. Presentkort på t.ex. massage är ju bra och användbart.

Jag märkte att det slank med en skidtävling i min rapportering också, men det är väl ungefär samma princ

Jag har bara vunnit en enda grej, och det gjorde jag på Iformloppet där det gällde att göra något så att man stack ut när man sprang i mål. Jag lekte glada tanten och tokvinkade till juryn och för det fick jag en flaska kanonfin kroppslotion.

Sprungit ti

För tredje året i rad vann jag på utlottningen efter Skövde 6-timmars nu i mars. Denna gången valde jag en fin kokbok med recept på en massa soppor. 🙂

Andra saker jag har vunnit är en tavla, glaskonst från Kosta och reflexväst. Fint alltihop.

På helagsmaran har jag en gång vunnit våfflor för två på gammelgården och en gång middag för två på en liten restaurang som liksom gammelgården låg i Ljungdalen.

Vettiga priser!