Quote from Funbeat user on 6 April 2013, 13:05Ett par jättefina tumvantar som jag van på Hembergsutmaningen 😀
Ett par jättefina tumvantar som jag van på Hembergsutmaningen 😀
Quote from Funbeat user on 6 April 2013, 15:34Har vunnit mycket små saker genom åren! Som mössor, keps,godis,masvis T-hirt, vattenflaskor mm.
Sedan lite bättre saker som Rallyformula olja till bilen ,handgjord kåsa i en fin backning , yxa , present kortar av olika storlekar , vägg klocka , nypon sop
Har vunnit mycket små saker genom åren! Som mössor, keps,godis,masvis T-hirt, vattenflaskor mm.
Sedan lite bättre saker som Rallyformula olja till bilen ,handgjord kåsa i en fin backning , yxa , present kortar av olika storlekar , vägg klocka , nypon sop
Quote from Funbeat user on 6 April 2013, 15:49Ifjol vann jag startplatser för ett lag i Vår Ruset, men det var en utlottning innan ett lopp, så det räknas kanske inte här.
Ifjol vann jag startplatser för ett lag i Vår Ruset, men det var en utlottning innan ett lopp, så det räknas kanske inte här.
Quote from Funbeat user on 6 April 2013, 15:50Bästa: 5 l fin motorolja till min bil två år på raken på Nilivaaraloppet (30 km, i Nilivaara utanför Gällivare) samt 2500 kr för en andraplats i Arctic circle marathon (Överkalix) på tiden 3:06... oväntad prispeng för den tiden.
Mest udda: Två målade por
Bästa: 5 l fin motorolja till min bil två år på raken på Nilivaaraloppet (30 km, i Nilivaara utanför Gällivare) samt 2500 kr för en andraplats i Arctic circle marathon (Överkalix) på tiden 3:06... oväntad prispeng för den tiden.
Mest udda: Två målade por
Quote from Funbeat user on 6 April 2013, 20:16Presentkort på lyxigt italienskt fik! Me like!
Presentkort på lyxigt italienskt fik! Me like!
Quote from Funbeat user on 8 April 2013, 22:45Hummer och champagne. Presentkort på Worldclass. Ett löparställ.
Alltid kul med lite udda priser! (:
www.runandreasrun.se - Frihet är att springa
Hummer och champagne. Presentkort på Worldclass. Ett löparställ.
Alltid kul med lite udda priser! (:
http://www.runandreasrun.se - Frihet är att springa
Quote from Funbeat user on 14 April 2013, 19:59Löparstrumpor (i rätt storlek!) på Krankesjömilen 2009 (tror jag).
Badlakan på Två sjöar runt 2010.
Användbart men en yxa hade helt klart varit häftigare 😉
Löparstrumpor (i rätt storlek!) på Krankesjömilen 2009 (tror jag).
Badlakan på Två sjöar runt 2010.
Användbart men en yxa hade helt klart varit häftigare 😉
Quote from Funbeat user on 15 April 2013, 00:32Har inte vunnit nåt på någon löpartävling. Inte än i alla fall. Men har däremot vunnit otaliga mer eller mindre användbara saker på orieteringstävlingar i min ungdom. Glas, termosar, tröjor, servettställ, nyckelringar, dukar, badtofflor och mycket mer. De
Har inte vunnit nåt på någon löpartävling. Inte än i alla fall. Men har däremot vunnit otaliga mer eller mindre användbara saker på orieteringstävlingar i min ungdom. Glas, termosar, tröjor, servettställ, nyckelringar, dukar, badtofflor och mycket mer. De
Quote from Funbeat user on 15 April 2013, 09:47En korg med lokalproducerade ostar med pepparrotstema. På det loppet får alla en pepparrot.
Frottésvettband är nog det minst användbara jag vunnit. Inte ett sånt man har om armleden utan i pannan. Inte min stil riktigt :-).
En korg med lokalproducerade ostar med pepparrotstema. På det loppet får alla en pepparrot.
Frottésvettband är nog det minst användbara jag vunnit. Inte ett sånt man har om armleden utan i pannan. Inte min stil riktigt :-).
Quote from Funbeat user on 15 April 2013, 10:11Randigt eller hel-rött? 😀
BILD:http://top-10-list.org/wp-content/uploads/2009/07/Bjorn-Borg-McEnroe-1980.jpg
Randigt eller hel-rött? 😀
BILD:http://top-10-list.org/wp-content/uploads/2009/07/Bjorn-Borg-McEnroe-1980.jpg