Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningVad jag vunnit i löpartävlingar
You need to log in to create posts and topics.

Jag vann en fin väska på Gränumsloppet (utlottningspris). Perfekt att ha på tävlingar.

Utlottning på slutsiffran på nummerlappen

Tavla med löparmotiv på Två Sjöar Runt 😉

Jag tror jag blivit tillottad en tröja - för stor, maken fick den - och en väska som Sonen använder mest, han är den som kör med grönt.

Jag har inte vunnit något vad jag kan minnas, men när jag sprang sydkustloppet för några år sedan (som stockholmare på långväga utflykt) var jag nästan lika glad för det när en årsprenumeration på trelleborgs allehanda lottades ut.

Hade jag vunnit hadej

Emma 😀

Ungefär som när man kunde vinna årskort eller provpass på SATS när man sprang Tjejmilen - som inte fanns här i Linköping, så mycket nytta med det.

Jag vann en veckas träning på Daniel Westlings (före detta) gym! Det var visserligen på Stockholm Musikertriathlon, men i alla fall. Jag gav bort biljetten eftersom jag inte bor i Stockholm.

Jag kom på en sak jag vunnit på en löpartävling - fast det var inte direkt en löparvinst. Ett av de lokala gymmen hade en tävling i samband med en löpartvävling, där man skulle gissa hur myket en skivstång med övertäckta vikter vägde. Jag gissade och vann

😀