Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningVad jag vunnit i löpartävlingar
You need to log in to create posts and topics.

Maken vann en skinnfåtölj (!) på Rallarloppet för några år sedan! Eftersom vi varken hade bil som rymde en fåtölj och dessutom inte bodde i Jönköping, utan i Växjö på den tiden, så blev det en tur extra till Jönköping helgen därpå för att hämta den.

Lite

Jag kan tycka att upplevelser eller ätbart är bra. Prylar har vi ju nog av ändå...

Jag har väl 150 lopp på mitt samvete och jag kan inte minnas att jag vunnit något pris någon gång. Tilläggas skall att jag oftast ställt upp i tävlingsklassen och där förekommer sällan priser mer än till de tre första på sin höjd. Jag har faktiskt inte re

På iFormloppet i Malmö nu senast sprang jag tillsammans med min kvartett (vi stannade och sjöng på olika ställen runt spåret för att underhålla våra medlöpare 🙂 )
När vi sprang i mål så tjusigt vi kunde (man kan som tidigare skrivits få pris för kul målg

Träningsväska på Göteborgsvarvet. Riktigt bra faktiskt. Rymmer det den ska och får plats på cykelns pakethållare när jag ska till gymmet.

Det är ju inga mängder direkt, men några presentkort eller liknande på sprotbutiker har man haft mycket nytta av.

Men jag tror nog att boken "Pestens tid" av Stephen King slår det meste. Mtp hur många timmars underhållning och eftertanke den boken gett s

Kan man vinna saker på Gbg-varvet? Det visste inte jag.

Eller det var kanske inte ett utlottningspris, Krister? 😉 Jag kanske har missat något här.

En Silva LX pannlampa. Fin-fina grejer det. Utlottad efter Ursvik Xtreme-finalen gör nåt år sen.
I höstas, efter en liten trailtävling vid Hammarbybacken, vann jag en Newline Windjacket. Lättare än luft, den har jag hela tiden nu.

Jag har aldrig sprungit till mig något pris och aldrig vunnit några priser i utlottningar heller. Buuhuuu 🙁
Är det min tur det här året kanske?