Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSimningVad kallar man denna crawl-stilen …
You need to log in to create posts and topics.

Bra skrivet.

Adam, jag tror du är lite väl kategorisk.

Terry har lite exempel så folk som tävlat med TI-teknik i slutet på den här artikeln:

http://www.active.com/articles/total-immersion-s-terry-laughlin-responds-to-sheila-taormina-s-propulsion-article

Gott folk, låt oss hoppa över pajkastning. "Different strokes for different folks".

TI har get mig mycket, men är samtidigt öppen mot alla teknikdiskussioner.

Låt oss hålla oss objektiva och konstruktiva.

Tack för alla svar, so far. Men fortsätt gärna

Underbart citat!

"TI är som kampsport. alla som lära sig börja på "white belt" nivå och de som klara simma 1500m runt 15min är "Black belt""

Ryan "Rykno" Provencher
2013-11-11 11:07

---> Christer S. :@
Ryans språkbruk är helt underbart, och det är så skönt att han vågar skriva trots att det blir lite... annorlunda ibland.

Inget att vara arg för - om du läste ordentligt så tycker jag ju också det.

Ryan, om du också missförstod mig - jag gillar också att du skiter i om det blir helt rätt jämt. Det där var bara för att det blev ovanligt roligt och det kunde vara bra att vet

jag uppskattar när folk vågar att säg till mig. jag höra inte skillnad i I J Y och har noll koll på Ä Å Ö.

så länge man inte rätta varenda misstag jag göra så är det välkommen.

Tack!

Mattias, visst är jag kategorisk. Orkar inte sitta och skriva "med undantag", " men vissa inom", etc etc. Det är mycket lättare att skriva att "triathleter har sjunkiga ben och stela fotleder" än "många triatleter, speciellt män, har bra muskelmassa på be

TI är (enligt mig) bra om man...
...ska simma långa sträckor
...är rädd för vatten
...har börjat simma i vuxen ålder
...skadat sig tidigare och behöver simma skonsamt för axlarna
...gillar att jobba med hjärnan när man tränar

Det blir något mer än att ba